موضوعات داغ

زمزمه های واردات نیسان به کشور

عکس مطلب اول
نیسان نه تنها شریک رنو، بلکه یکی از شرکت های فعل و با سابقه در بازار خودرو ایران به حساب می آید که سابقه همکاری بلند مدت با پارس خودرو را هم در کارنامه دارد.
از مدت ها پیش خبر مذاکرات این شرکت ژاپنی با چند خودروساز و واردکننده ایرانی به گوش می رسید اما حالا ظاهرا این مذاکرات نهایی شده است و ظرف یکی دوماه آینده می توانیم شاهد رونمایی از خودروهای نیسان در بازار باشیم.
براساس اخبار برخی رسانه ها، جمشید حسینی، مدیرعامل سابق نگین خودرو حالا سکان هدایت بخش وارداتی نیسان را بدست گرفته است و با توجه به عملکرد خوب ایشان در قیمت گذاری و فروش محصولات رنو، می توان انتظار درخشش محصولات نیسان در بازار را نیز داشت.
هنوز نام و مشخصات شرکت طرف قراداد نیسان در ایران به شکل رسمی اعلام نشده است اما آنچه از شواهد پیداست برخی مدل های اقتصادی نظیر مایکرا در کنار نمونه های کراس اوور مانند قشقایی در فهرست محصولات وارداتی نیسان برای بازار ایران وجود خواهند داشت.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/2
آخ جوووون نيسان بالاخره لوازم يدكي اصلي نيسان وانت مياد تو بازار 😁😁
1395/4/2
چقدر هم که ایشان قیمت گذاری صحیحی را داشتند و فروش خوبی را تجربه کرده اند حالا رنو کم بود بیچاره نیسان رو هم به همین درد دچار میکنند
1395/4/2
در کیفیت نیسان شکی نیست اما ای کاش همراه با تست رادیومتری وارد بشه ، حتی قطعاتش!!!!
1395/4/3
خدا كنه نيسان ايكس تريال وارد شه ديگه جايي واسه سانتافه و سورنتو نميمونه
1395/4/3
به به...نیسان خواهشا اگه میای درست بیا تا ایرانیا شاید بفهمن تو چی هستی نه اینکه فقط رقیبت تنهایی تو ایران جولان بده...پاترولهای جدید رو بیار...ناوارا رو بیار...ماکسیمای جدید رو بیار...جوووون من...جووون من
1395/4/3
سلام
چه فایده ؟؟؟؟ زیر 2500 ؟؟؟؟ میخوام 100 ساله سیاه نیاد دیگه وقتی لذت رانندگی رو میگیرن از ما دیگه فایده ای نداره هر خودروسازی میخواد بیاد بیاد....
فک میکنم چند وقته دیگه هم اجبار میکنن که وارداتی ها باید تنفس طبیعی باشن فعلا که دلمون به 2000 های توربو بوسته که اونم 100% میگیرن ازمون ....کاش حداقل این محدودیت رو برای 3500 به بالا میذاشتن ):
1395/4/3
سلام. ما خودمون وراکروز با موتور 3800 داریم.ماشین خوبی و قوی ایه واقعا. چند وقت پیش،تو منطقه آزاد انزلی،نیسان ایکس تریل سوار شدم با موتور 2400. یک مقدار ضعیفتر بود، ولی واقعا تفاوت محسوسی با وراکروز3800 سی سی نداشت، و ماشینی نبود که کم بیاره...هرچند که کلا ماشین نرم تر و کم صداتری نسبت به وراکروز بود. و من ایکس تریل 2014 رو به وراکروز 2012 ترجیح میدم. یاعلی
1395/4/3
يعني واقعا هيچ كسي كامنتي در مورد اين خبر نداره!!!!
1395/4/3
ببین کارمون به کجا کشیده که آرزو داریم ، نیسان و از نزدیک ببینیمش
1395/4/3
کسی از قیمت قشقایی جدید خبر داره؟
و این که ماکسیما هم میاد یا نه؟
1395/4/4
چند روز پیش چندتا از این تریلی های خودروبر با بار نیسان تو اسکله باهنر بندرعباس دیدم. ماشین های شاسی بلند کوچکی بودن با طراحی یکم عجیب. از دور اول فکر کردم رنو کپچر باشه اما نزدیک تر که اومدم آرم نیسان داشت!
1395/4/4
باهنر بندرعباس دیدم. ماشین های شاسی بلند کوچکی بودن با طراحی یکم عجیب. از دور اول فکر کردم رنو کپچر باشه اما نزدیک تر که اومدم آرم نیسان داشت!
1395/4/4
حتما" نیسان جوک بودن. یه سرچ بکن عکس جوک میبینی