موضوعات داغ

رکورد سریعترین پیت استاپ فرمول 1 جابجا شد

عکس مطلب اول
تیم ویلیامز رکورد "پیت استاپ" مسابقات فرمول 1 را جابجا کرد.
تیم فرمول 1 ویلیامز ریسینگ با داشتن سریع‌ترین زمان "پیت استاپ" که در واقع به زمان تعویض چرخ‌ها اطلاق می‌شود، توانست در این فصل و در مسابقات گرند پریکس اروپا رکورد تاریخ پیت استاپ فرمول یک را جابجا کند.
پس از مشکلاتی که در فصل‌های اخیر برای تیم ویلیامز ریسینگ بوجود آمد، این شرکت از زمستان سال گذشته تصمیم به بهبود فن آوری خود و همچنین سرعت بخشیدن به کار گرفت و حالا این برنامه ریزی جواب داده و تیم ویلیامز را رکورد دار پیت استاپ مسابقات فرمول 1 از آغاز تا کنون کرده است. پیش از این در 8 مسابقه اخیر در فصل جاری تیم ویلیامز ریسینگ سریع‌ترین عملکرد را در میان رقبا داشته است، ولی شاهکار تحسین برانگیز آن در مسابقات گرند پریکس اروپا با زمان 1.92 ثانیه محقق شده است.
پیش از این تیم ردبول با زمان 1.923 ثانیه رکورددار پیت استاپ مسابقات فرمول 1 بوده است که در سال 2013 میلادی موفق به ثبت چنین رکوردی شد، ولی بعد از سه سال تیم ویلیامز با ثبت رکورد 1.92 ثانیه موفق به تصاحب این عنوان شده است. البته تیم فراری هم مدعی پیت استاپ 1.85 ثانیه‌ای در مسابقات جایزه بزرگ 2015 ژاپن شده، ولی تاکنون از سوی FIA تایید نشده است.
فلیپ ماسا، راننده تیم ویلیامز هم عنوان کرد که نمایش چنین عملکردی از پیت استاپ تیمش او را شگفت زده کرده است.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد