موضوعات داغ

آغاز فروش لیفان 820 ویژه تیرماه 95

عکس مطلب اول
کرمان موتور شرایط فروش ویژه تیرماه لیفان 820 را اعلام کرد. فروش ویژه‌ای که از یکم تیرماه 95 آغاز شده و تا تاریخ 15 تیرماه 95 اعتبار دارد.
کرمان موتور برای فروش لیفان 820 قیمت نهایی 82 میلیون و 210 هزار تومانی را اعلام کرده که طی پرداخت دو مرحله‌ای قابل ثبت نام خواهد بود. واریز اول همزمان با ثبت نام صورت می‌گیرد و متقاضی به عنوان پیش پرداخت، می‌بایست مبلغ 40 میلیون تومانی را به حساب شرکت مذکور واریز کند و مابقی هزینه پرداختی نیز همزمان با صدور دعوت نامه باید به حساب نمایندگی مربوطه واریز شود تا خودرو به مشتری تحویل داده شود. گفتنی است که در این شرایط فروش سود مشارکت سالیانه حداقل 22 درصد و سود انصراف سالیانه هم 18 درصد تعیین شده است.
در خصوص خود لیفان 820 هم می‌توان در نگاه اول خودرویی ترکیبی از بسترن B50 F و نسل جدید هیوندای سوناتا را مشاهده کرد که در زیر کاپوت خود از پیشرانه‌ای 2.4 لیتری 160 اسب بخاری سود می‌برد که به جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک متصل خواهد شد. این محصول پس از جک S5، می‌تواند دومین خودروی تحول ساز برای کرمان خودرو باشد، چرا که این خودرو در مقام خودرویی سدان سایز متوسط و پر امکانات ظاهر شده که پیشرانه‌ای 160 اسب بخاری داشته و مهم‌تر از همه، قیمتی زیر 100 میلیون تومان، یعنی 82 میلیون تومان دارد که بنا به گفته کرمان موتور رقیبی نداشته و می‌تواند به راحتی فروش بالایی را نصیب سازنده خود کند.

شرایط فروش لیفان 820

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/3
خودرو بانک اولین بار بود که ویدئو نقد و برسی ازشما دیدم و حس کردم جنبه تبلیغاتی داره تا نقدو بررسی چون من تو این ماشین نشستم کیفیت متریال داخلش فوق العاده بده به نسبت قیمتش واقعا داخل جک بسترن سراتو (داخلشون نشستم) باقی رو نمیدونم (تو این رنج قیمت) خیلی کیفیت بهتری داره و کیفیت داخل این ماشین واقعا تو ذوق میزنه در صورتی که شماگفتین بد نیست!!!
به نظرم این ماشین کاملا چینیه و فقط امیدوارم حداقل از لحاظ فنی کیفیت خوبی داشته باشه که خریداراش بیش از این ضرر نکنند
1395/4/4
عزیز دل به نسبت چینی بودن گفته بد نیست ولی خب اگه بخواد با ماشینای آلمانی یا ژاپنی یا حتی کره ای مقایسه بشه اون چیزی که شما میگید درسته
1395/4/4
انصافا متریال سراتو سایپا خیلی افتضاحه متریال 820 به نظر من بهتره
1396/3/1
بیش از این ضرر نکنن؟بیش از کدوم ضرر نکنن؟کیفیت کابین و پنلشم در حد خودش و قیمتش خیلیم خوبه. ...چطور به خودت اجاره میدی ماشینی که یک هفته حتی سواری ازش نگرفتی رو نقد کنی؟