موضوعات داغ

تصاویر جیلی کولری جدید بدون استتار منتشر شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

وزارت صنعت چین به طور غیرمنتظره‌ای تصاویر کراس‌اوور جدید جیلی با شماره کد G426 را منتشر کرد که به احتمال زیاد همان جیلی کولری L جدید است.

در طول ماه‌‌های گذشته، با وجود تمام عکس‌های منتشرشده، جیلی موفق شد ظاهر این مدل جدید را مخفی نگه دارد. در آن تصاویر، فقط یک سیستم اگزوز جذاب با ۴ لوله در مرکز سپر عقب از زیر استتار بیرون زده بود.

بدنه عضلانی G426، هویت سازمانی جدید این شرکت براساس فلسفه «فضای گسترده» را به نمایش می‌گذارد. مدل بزرگتر جیلی اطلس L نیز با طراحی مشابه به تازگی رونمایی شده است. اما طراحی کول‌ری L جدید بر خلاف برادر بزرگترش متعادل‌تر به نظر می‌رسد.

در نمای جلوی این کراس‌اوور شاهد جلوپنجره بزرگ با الگوی جدید، لوگوی جیلی، چراغ‌های T-شکل و سپر تهاجمی با ورودی هوای ذوزنقه‌ای هستیم. در نمای عقب هم ۴ لوله اگزوز و اسپویلر بزرگ با چراغ ترمز اسپرت در مرکز قابل مشاهده هستند.

طبق کاتالوگ وزارت صنعت چین، رینگ‌های ۱۸ و ۱۹ اینچی با سه طرح، رنگ‌های مختلف و کالیپرهای ترمز قرمز برای این محصول جدید قابل سفارش خواهند بود. همچنین مشتریان می‌توانند این مدل را با بدنه دورنگ و چهار لوله اگزوز در مرکز سفارش دهند. به طور پیش فرض، دو لوله اگزوز در هر طرف سپر قرار دارد.

جیلی کولری

ابعاد جیلی کولری L افزایش یافته و به این ترتیب است: طول ۴.۵ متر، عرض ۱.۸۶ متر و ارتفاع ۱.۶۵ متر با فاصله بین دو محور ۲.۷ متر. نسل فعلی کول‌ری دارای ابعاد ۱.۶*۱.۸*۴.۴ متر و فاصله محوری ۲.۶ متر است.

مدل جدید از همان پیشرانه ۱.۵ لیتری چهارسیلندر توربو BHE15-EFZ با توان ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر بهره می‌برد. حداکثر سرعت این کراس‌اوور ۱۹۸ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. اگرچه اطلاعاتی درباره سیستم انتقال قدرت این مدل اعلام نشده، اما کول‌ری معمولاً در چین با جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه خودکار عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد