موضوعات داغ

فراخوان 5707 کیا سول به دلیل نقص جعبه فرمان

عکس مطلب اول
خودروساز کره‌ای کیا برای دو مدل "کیا سول" فراخوان بازبینی صادر کرد.
سال گذشته این شرکت در بازار ایالت متحده آمریکا برای کیا سول فراخوان بازبینی داده بود و حالا این فراخوان را به بازار انگلستان رسانده است تا خودروهای معیوب "سول" مورد بازبینی قرار گیرند. در لیست فراخوان کیا، نام حداقل 5707 مدل کیا "سول" و "سول الکتریکی" دیده می‌شود که تاریخ تولیدشان از 18 ژانویه سال 2014 میلادی تا 30 سپتامبر 2015 عنوان شده است.
در مورد نقص فنی این دو خودرو باید گفت که بر روی مدل‌های ذکر شده از سیستم فرمانی معیوب استفاده شده است. به طور دقیق‌تر، چرخ دنده‌های پینیون بکار رفته در سیستم فرمان مناسب طراحی نشده اند و در هنگام تولید بعضا کیفیت مناسب را ندارد، به همین دلیل ممکن است در هنگام استفاده یا فشار وارد کردن به آن‌ها شکسته شده و کنترل چرخ‌ها از دست راننده خارج شود که قطعا باعث بروز حادثه و بعضا به خطر افتادن سلامت سرنشیان درون ماشین می‌شود. خوشبختانه تاکنون گزارشی از حوادث جدی یا صدمات ناشی از این مشکل گزارش نشده است، ولی قطعا باید نسبت به رفع آن اقدام کرد.
شرکت خودروسازی کیا اعلام کرده که خریداران را از طریق ایمیل یا نامه مطلع خواهد کرد و پس از آن مشتریان می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز این کمپانی مراجعه کنند و نسبت به تعمیر سیستم یا در صورت نیاز نسبت به تعویض آن اقدام کنند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/4
چشم دلسوختگان کره روشن. اون از درب کاپوت این هم از فرمان
1395/4/4
کیا سول که پرفروش ترین ماشین کمپانی کیا هست مشکل پیدا کرده وای به حال بقیش،من خودم سراتو ۲۰۱۴ ydداشتم مشکل پولی دینام داشت کلا سراتو های ۲۰۱۴،۲۰۱۵مشکل پولی دینام دارن که باعث میشه ماشین بشدت بلرزه،چند وقت پیشم که مشکل بازشدن درب موتور!!!!
1395/4/5
امین جون پاشو رسیدم!! خواب می دیدی!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
1395/4/5
واقعا ؟؟؟؟ 😳
از اين مشكلات هم دارن ؟
من فك ميكردم ديگه ١٢٠ ٣٠ تومن ميدى خبرى از اين مسائل نيست!
1395/4/4
خخخ.به همه اون هایی که میگن کره ای ها فراخوان نمیدن و از این ... ها
1395/4/4
اونا که به فراخوان تویوتا برا گرمکن صندلیش کلی ایراد گرفتن الان تحویل بگیرن!
1395/4/4
اونایی که تویوتا رو برا گرمکن زیر سوال میبردن کلاه خودشون رو قاضی کنن سوختن ی سیم که همراه با بوی سوختگی هست اونم بعد چند سال استفاده که حتی به 27 سال میرسه خطرناکتر هست یا بریدن فرمان و باز شدن کاپوت تو سرعت بالا حالا در نظر بگیرید که تو جاده کوهستانی هم باشی