موضوعات داغ

مزایده عمومی محصولات ایران خودرو برگزار می‌شود + زمان و نحوه برگزاری

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

طبق اطلاعیه جدید گروه صنعتی ایران خودرو، این شرکت در نظر دارد تعدادی از خودروهای سواری آسیب دیده صفر و كاركرده را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش برساند.

زمان برگزاری مزایده عمومی محصولات ایران خودرو

متقاضیان از ساعت 08:30 الی 15:00 روزهای سه شنبه مورخ 11/11/1401 تا روز شنبه مورخ 15/11/1401 فرصت دارند تا با مراجعه به محل برگزاری مزایده گروه صنعتی ایران خودرو اقدام به بازدید از محصولات حاضر در مزایده نمایند.

آدرس محل برگزاری مزایده عمومی محصولات ایران خودرو

تهران، كیلومتر 14 اتوبان تهران - كرج، به سمت شهرك سرو آزاد (پیكانشهر)، خیابان هشتم غربی، انتهای بلوارگیاه شناسی، درب 2 سایت برگزاری مزایده‌های شركت ایران خودرو

علاقمندان جهت ارائه پیشنهاد قیمتی خود و ثبت آن، به سایت اینترنتی سامانه مزایده ایران خودرو مراجعه فرمایید.

شرایط شرکت در مزایده عمومی محصولات ایران خودرو

سپرده شركت در مزایده برای هر خودرو مبلغ یكصد میلیون ریال می باشد لذا تاكید می گردد امكان اخذ سپرده از طریق درگاه بانكی

موجود در سامانه اینترنتی صرفا از كارت های شخصی عضو شبكه بانكی شتاب (مشتری) امكان پذیر می باشد. (محدودیت پرداخت

طبق ضوابط بانكی).

- درگاه بانكی هوشمند ، فقط امكان انتقال وجوه از كارتهای صاحب اصلی حساب بانكی را دارد.

- مشروح شرایط مزایده در سایت ایران خودرو و سامانه برگزاری مزایده اینترنتی به طور كامل درج شده است و شركت در مزایده و ارائه پیشنهاد قیمت به منزله قبول شروط و تكالیف مقرر در اسناد مزایده می باشد.

- مزایده گزار در رد یا قبول پیشنهادات در هر مرحله از فرایند مزایده مختار می باشد.

- شركتكنندگان باید شرایط مزایده را به دقت مطالعه وسپس تایید نمایند تا امكان ادامه فرایند شركت در مزایده فراهم گردد.

- كلیه وجوه دریافتی از بابت فروش اقلام موضوع مزایده از طریق درگاه بانكی سامانه و یا از طریق حواله بانكی خواهد بود و هرگونه مالیات، عوارض و حقوق دولتی مربوطه طبق مقررات و قوانین برعهده برنده مزایده بوده و همچنین هزینه برگزاری مزایده نیز به عهده برنده مزایده میباشد.

- كلیه شركت كنندگان موظف به رعایت دستورالعمل های مرتبط با پیشگیری از ابتلاء به ویروس كرونا می باشند و همراه داشتن ماسك و دستكش توسط شركت كنندگان در محل مزایده الزامی می باشد.

- برنده مزایده بایستی ظرف مدت مشخص شده در سامانه و پس از اعلام نتایج ، نسبت به واریز كل مبلغ خودرو حداكثر تا مهلت تعیین شده اقدام نماید درغیر این صورت طبق شرایط مزایده، سپرده شركت در مزایده، بدون انجام هرگونه تشریفات قضایی یا اداری به نفع مزایده گزار وصول و شركتكننده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. (ضمناً بعد از واریز وجه مابه التفاوت به هیچ وجه امكان انصراف وجود ندارد).

- این مزایده شامل محدودیت كدملی نمی باشد.

- جهت كسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه های اعلامی در محل برگزاری مزایده مراجعه و یا با شماره تلفن های : 44796948 – 44796956 تماس حاصل فرمایید.

- قبل ازمراجعه جهت ثبت نام به سایت اینترنتی مزایده ، تكمیل اطلاعات شخصی در وب سایت فروش اینترنتی ایران خودرو الزامی است و در صورت عدم ثبت اطلاعات امكان شركت در مزایده وجود ندارد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/11/10
سلام عرض ادب نیاز به یک دستگاه سمند سورن دارم شهرستان ام چطور میتونم خرید انجام بدم کسی هست کمکم کنند
1401/11/10
سلام باید بری بازدید کنی ایرادات رو از نزدیک ببینی گاها با سایت متفاوتن پیشنهاد قمت رو با 10 تومن بیعانه توی سایت میزنی و اگه برنده شدی همونجا تکمیل وجه میکنی ، میتونی ندیده هم پیشنهاد قیمت بدی ولی توصیه نمیشود