موضوعات داغ

اولین تصاویر رسمی از پورشه پانامرا جدید

عکس مطلب اول
این اواخر عکاسان جاسوسی پورشه پانامرا توربو را کلافه کرده و تاکنون تصاویر جاسوسی زیادی از آن منتشر کرده‌اند که البته بیشتر آنان زیر پوشش و استتار بوده‌اند،اولین آن مربوط به تاریخ 28 ژوئن سال گذشته میلادی بود که این خودرو با استتار قوی در آلمان دیده شد، ولی به تازگی تصاویری بدون پوشش از این توربوی اشتوتگارتی منتشر شده که اولین عکس های رسمی و تایید شده از نسل دوم پانامرا به حساب می آید، تصاویری که ظاهرا به شکل ناخواسته از کمپانی پورشه لو رفته و در فضای مجازی منتشر شده است.
در این تصاویر موتور خودرو هم به نمایش گذاشته شده است، تصویری که گویای استفاده از یک موتور هشت سیلندر V شکل توربوشارژر با حجمی 4 لیتری است که البته صحبتی در رابطه با مقدار قدرت و گشتاور تولیدی آن نشده است، ولی چیزی که می‌توان انتظار آن را داشت، قطعا قدرت و گشتاوری بهبود یافته نسبت به قبل است.

اولین تصاویر رسمی از نسل جدید پورشه پانامرا


باتوجه به عکس‌های لو رفته از این خودرو، قسمت بیرونی پورشه پانامرا بخصوص طراحی جلویی آن شباهتی بسیار نزدیک به نسل قبل خود دارد که البته جای تعجبی هم نیست، ولی در این قسمت طبیعتا یکسری بروزرسانی‌ها و اصلاحات لحاظ شده که بزرگ‌ترین آن در چراغ‌های جلو LED با طراحی زیباتر و چشم نواز دیده می‌شود.
درست که طراحی جلویی خودرو چندان تغییراتی نداشته، ولی حداقل سه چهارم قسمت عقبی آن بروزرسانی شده است. بدین صورت که حالا شاهد یک بدنه اصلاح شده با قوس کمتر انتهای کابین هستیم که بیشتر شبیه به محصولات آستون مارتین شده است. علاوه بر این، چراغ‌های عقب باریک‌تر شده، مجموعه سپر عقب حجیم‌تر شده و همچنین از چهار خروجی اگزوز کرومی رنگ هم استفاده شده که دوتای آنان در گوشه سمت راست و دوتای دیگر در گوشه سمت چپ قرار گرفته‌اند.

اولین تصاویر رسمی از پورشه پانامرا


علاوه بر این‌ها، دو تصویر از داخل کابین و از صفحه کیلومتر خودرو هم منتشر شده که نشان از صفحه کیلومتری دیجیتال با دورسنج آنالوگ و همچنین یک صفحه نمایشگر لمسی خازنی بر روی کنسول ابزار عقب برای سرنشیان عقب دارد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/7
وااای نگا موتورش انگار تانک میمونه لامصب
1395/4/7
واقعا دوست داشتنی...
1395/4/7
لامصب با روح و روان آدم بازی میکنه .
1395/4/7
بعضی از اسم ها هستن که همیشه برند هستن و اصالت دارن...
1395/4/7
واقعا زیباست و گران!

1395/4/7
نمیدونم این بهتره یا پارس سال انتخابش سخته....
1395/4/8
با پول این میشه سی یا چهل تا پارس گرفت هر روز با یکیش بری بیرون بکوبی به در و دیوار
1395/4/8
به قول جرمی کلارکسون این که همون قبلیه
هیچ فرق چندانی نکرده
اما خدایی از همون اول پورشه فقط با علم دنیا جلو رفته