موضوعات داغ

رونمایی از نسخه نهایی رنو آلاسکان

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی رنو از نسخه نهایی رنو آلاسکان، اولین نام تجاری وانت خود رونمایی کرد. وانتی که مضاف بر متعلقاتش می‌تواند حداکثر 1 تن وزن را جابجا کند.
براساس جزییات منتشر شده از سوی رنو، این خودرو به عنوان یک بازیگر بزرگ قرار است اول از همه موقعیت خود را در آمریکای جنوبی پیدا کند. به طور دقیق‌تر، قرار است اولین مدل‌های این خودرو در شهر مدلین واقع در کامبیا عرضه شود تا پس از طی کردن یک دوره کوتاه، خود را برای حضور در بازارهای جهانی آماده کند. درضمن این خودرو در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد، ولی می‌توانید در آلاسکان اقدام به خرید آن کنید، هرچند آلاسکان قسمتی از ایالت متحده آمریکا به شمار می‌رود.
برای استفاده از این خودروی پیکاپ خوش سیما، شرکت خودروسازی رنو دست مشتریان را تقریبا باز نگه داشته و از چند پیشرانه مختلف بر روی این خودرو استفاده کرده است. پیشرانه اول را می‌توان یک موتور 2.3 لیتری چهار سیلندر دیزلی از نوع DCi معرفی کرد که قدرت تولیدی آن طبق گفته‌های شرکت سازنده به حداکثر 160 اسب بخار و 190 اسب بخار می‌رسد که بنا به درخواست مشتری و پرداخت هزینه‌ای بیشتر بر روی خودرو نصب می‌شود.

آلاسکان، اولین وانت در تاریخ رنو


علاوه بر این، پیشرانه‌ای 2.5 لیتری تنفس طبیعی بنزینی با تعداد سیلندرهای 4تایی هم برای خودرو در نظر گرفته شده که حداکثر قدرت تولیدی آن 160 اسب بخار عنوان شده است. یک موتور دیزلی 2.5 لیتری هم در لیست قدرتی این پیکاپ قرار گرفته که در رابطه با مقدار قدرت و گشتاور تولیدی آن تا به اینجای کار صحبتی نشده است.
برای تبدیل و انتقال قدرت این موتورها نیز می‌توان به صورت دلخواه از جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی یا جعبه دنده‌ای هفت سرعه اتوماتیک استفاده کرد که به درخواست مشتری، نیرو یا به هرچهارچرخ خودرو ارسال می‌شود یا تنها به چرخ‌های عقب می‌رسد. برای کشش اضافی، یک دیفرانسیل عقب الکترونیکی در کنار قفل دیفرانیسل عقب مکانیکی نیز وجود دارد که این دو گزینه هم به صورت سفارشی و اختیاری بر روی خودرو نصب می‌شود.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/11
مردم مرض ندارن که F-150 با قیمت عالی و موتور قدرتمند رو بیخیال شن بیان این جوجه رو بخرن!

مگر اینکه تو بازار بسته ای مثل ایران بخواد وارد بشه...
1395/4/11
حرفت درست اما فورد بخاطر حجم موتور بالاش مالیات سنگینی تو کشور های اورپایی داره
1395/4/11
رنو خیلی عالی داره کار میکنه جدیدا.
1395/4/11
همین که توی بازار امریکا عرضه نمیشه،معلومه فعلا چنگی به دل نمیزنه...
1395/4/11
رنو trahish mesle = تویوتا، هایلوکس دو کابین 2016
1395/4/12
جان؟؟ متوجه نشدم
1395/4/11
انصافا رنو انقلابی تو قیافه ماشیناها و داشبورداش کرده