موضوعات داغ

فراخوان گردهمایی کلاب ام جی سواران در تهران

عکس مطلب اول
ایرانیان ام جی کلاب، میتینگ بزرگ ام جی سواران را در تابستان امسال برگزار خواهد کرد. این گردهمایی در روز جمعه مورخ 25 تیرماه 95 از ساعت 10 صبح در پارکینگ شماره 4 آبشار تهران برگزار خواهد شد.
عموماً وقتی اقدام به خرید محصول یک برند خاص می‌کنید، خود به تنهایی و یا اینکه فروشنده شما را به جمع خریداران آن برند اضافه می‌کند که از طرفی هم باعث تبلیغ آن برند و از طرفی دیگر هم باعث تبادل نظر در مورد مشکلات و طریقه نگهداری میان خریداران می‌شود. در صنعت خودروسازی هم این گروه‌ها تحت عنوان "کلاب‌ها" به صورت گسترده وجود دارد و در داخل کشور هم شاهد حضور کلاب‌های بی.ام.و، کلاب آلفارومئو و... هستیم، ولی قطعا یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها کلاب محصولات MG موسوم به "ایرانیان ام جی کلاب" است که اولین و تنها کلاب مستقل رسمی این برند در کشور است که تقریبا 2 سالی از تشکیل شدن آن می‌گذرد.
گردهمایی های زیادی از سوی این کلاب انجام شده که می توانیم به گردهمایی بزرگ آنها در سال گذشته در 6 آذرماه و در پارکینگ پارک چیتگر تهران اشاره کنیم که در آن تمامی محصولات عرضه شده MG در ایران از جمله ام جی 550، ام جي 350، ام جی 6 و ام جی 3 و همچنین فیس لیفت جدید ام جی 6 که اخیراً وارد بازار شده است، حضور داشتند.
حال از تمامی دارندگان خودروی ام جی دعوت می شود تا در صورت تمایل فردا جمعه در این گردهمایی بزرگ حضور داشته باشند.

فراخوان گردهمایی ام جی

نظرات کاربران

20 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/24
دیگه اشغال سواری هم گرد همایی داره
1395/4/24
شما خودت چی سواری که به ام جی میگی اشغال ؟
1395/4/24
رو چه حساب و كتابي ميگي به اين خودرو آشغال ؟؟؟ تو رنج خودش بهترينه بهتر يه سر به اتو اكسپرس بزني نمرشو ببيني كه از كيا اپتيمام بيشتره نكنه از اونم بيشتر ميدوني كلا بعضيا مثل كپك سرشونو مي كنن تو برف و نمي خوان بفهمند خب حرفي هم نميشه زد بهشون
1395/4/25
شخصیت افراد از گفتارشان مشخص است ....
1395/4/25
آن کس که نداند که نداند و نداند که بداند. در جهل مرکب ابد الدهر بماند که بماند...
1395/4/24
در سرزمین ما ایران ، هرچه را نمی فهمند ، مسخره می کنند .
جهان سوم ، یک محدوده جغرافیایی نیست ..! جهان سوم در اندیشه ماست..
دوست من شما مدت هاست که به MG سواران توهین می کنی.. اگر اهل ماشین و علاقمند به موارد فنی خودروها هستید ، روز جمعه دوست داریم میهمان ما باشی و لذت گردهمایی را با هم شریک باشیم .
1395/4/25
برو تاپ گیر ببین میفهمی تو قلب لندنم ام جی اشغال رو مسخره میکنن!
1395/4/24
http://www.mgcc.co.uk
بر خلاف ما ایرانیان که توانایی لذت بردن از اوقات و داشته هایمان را نداریم ، مردم کشورهای پیشرو ، برای زندگی شان برنامه های پرباری دارند..
MG Live عنوان برنامه ای است که سالهاست در بریتانیا ، کلاب MG آنرا برگزار می کند و دوستداران این خودرو را با یک پیک نیک خانوادگی ، بازارچه ابزار و لوازم خودرو و مسابقه نیمه حرفه ای در پیست های مشهور انگلستان ، گردهم می آورد.
http://www.mgcc.co.uk/articles/mglive-2016-report
خودرو فقط یک بهانه و یک ابزار بی جان است تا انسانها به سبب آن ، دور هم لذت بیشتری ببرند ، چیزی که ما ایرانیان بلد نیستیم و شاید تازه ، گام های نخستین را برمی داریم .
1395/4/24
"The original club for MG owners, founded in 1930"
http://www.mgcc.co.uk/
1395/4/24
مورچه چيه كه كله پاچش چي باشه . قصد توهين ندارم اونايي كه خريدن نوش جونشون ديگه خريدن رفته ولي ، پول كلان برندهاي مطرح جهانو ميگيرن ي مشت ماشينهاي بي كيفيت محصول مشترك بروس لي و چارلي چاپلين خدا بيامرزو با منت غالب مردم ساده ميكنن. دو روز ديگه ميخواي بفروشي خريدار ميگه اين چي هست تا حالا اسمشم نشنيدن ، هـيچي ديگه ٥٠٪‏ افت قيمت اونم با سلام صلوات. هي روزگار
1395/4/24
اون که ام جی میخره مطمن باش هم اسمشو شنیده هم میدنه چی داره میخره و هم بقیه ماشینارو تست کرده شما که بیشترین چیزی که میشناسی پرایده اونم از نوع وانتش قرار نیست بخری
1395/4/24
با این علم و تخصصی که دارید، کاش شما را زودتر میشناختم استاد!!! هی
1395/4/25
متاسفانه برای ما جا افتاده که نگاه دلال گونه به ماشین داشته باشیم.خریدار نه تنها از سواریش لذت نمیبره حتی کولر نمیگیره پلاستیک صندلیهارو باز نمیکنه خط و خشهارو سریع برطرف میکنه که به خریدار بعدی خوب بفروشه.موفق باشید.
1395/4/25
مورچه اينه فعلا همينو ببين
http://www.khodrobank.ir/Reviews/3156/MG-6،-برگ-برنده-تیم-MG-در-مسابقات-BTCC


درگ هاش رو هم تو آپارات ببين هر ماشيني تا ٣٠٠٠ سي سي دوست داشتي بيار ببين مورچه چيه ولي بعدش بايد سريع لگنت رو رد كني بره تا بفهمي اسطوره انگليسي و تكنولوژي و هندلينگ چيه حاجي جان
1395/4/24
میگم شما که گردهمایی گذاشتید یک مداح هم دعوت کنید مراسم عزاداری واسه خودتون بگذارید خیلی ثواب داره :

ام جی خریدیم ،بیچاره شدیم
کلی پول دادیم ،آواره شدیم

گفته بودنش ،انگلیسیه
چینی بود دیگه ،رفتش تو پاچه

زرت موتورش، هر روز در میره
کلی آپشنش ،قلابی همه

لوازم یدکی، قیمت نجومی
پیدا نمیشه ،حتی مشتری

ام جی خریدیم، بیچاره شدیم
کلی پول دادیم، آواره شدیم

حالا محکم سینه بزن آ ماشالله ...
1396/6/5
آقایی که میگی باید مداح دعوت میکردیم تو خودت ماشینت چیه که اینجوری امجی رو مسخره میکنی همین امروز تو جاده ix55 و بی ام و x3 قدیمی و با کیا اپتیما رو همه رو گرفتم تو خودت لابد پراید سوار میشی اونم از نوع وانتش که همه جا قطعاتش پیدا شه خیالت راحت باشه نمیدونی ماشین خارجی مثل پراید پرت و پرت خراب نمیشه تا الان 3 تا ماشین ام جی داشتم که به نظر من ام جی6 نیو فیس از همشون بهتر بود حتی نسبتبه جی اس که الان دارم. به قول معروف قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
1395/4/25
خدا شفا بده !!!
1395/10/15
سلام به همه ام جي سواران محترم و با شخصيت
من تا حالا ٣ تا ام جي داشتم الانم دارم خيليم دوسش دارم
فقط تا حالا ميتينگ نيومدم خيلي دلم مي خواد بيام
ميتينگ بعدي كي ميشه چطوري اطلاع رساني ميشه؟
با سپاس
1396/3/27
سلام

من MG6 2016 دارم کاملا هم راضیم دور ایران با این ماشین رفتم سواری و هندلینگ و شتاب و کیفیت فوق العاده ای داره.رخ ماشین هم از 100 تا اپتیما و سوناتا و .... شاختره .اون دوستانیم که میان در مورد MG بد میگن یا مسخره میکنن قطعا بیشتر از پراید سوار نشدن . خطاب به اونهایی که میگن این ماشین چینی هست میخوام بدونم ایا شما جگوار هندی میدونی؟ ولو چی ؟ یا حتما فولوکس واگن چینی میدونید؟! گوشی اپل هم الان توی چین تولید میشه ولی چینی نیست!
1396/6/7
سلام به همه
من این خودرو را ندارم ولی کامل از تمام مشخصات آن آگاهم.به نظر من خودرو بسیار خوبی ست و به تمام امکانات و سیستم ایمنی روز مجهز است.
درست است قینمت نسبتا بالایی داره ولی بلاخره مبلغی که پرداخت میکنید بخاطر موتور قوی و هوشمندش است.
در پایان باید بگویم......"ما ایرانیها قبل از خرید خودرو به فکر فروش خوب آن هستیم"
لدت ببرید از آنچه دارید