موضوعات داغ

آخرین به روز رسانی مرسدس CLS، کوسه‌ای بیرون از آب!

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی مرسدس بنز، نسخه نهایی از مرسدس بنز CLS را در دو کلاس سدان و شوتینگ بریک با سبک جدید طراحی و تجهیزات اضافی راه اندازی کرد.
مدل‌های اضافه شده به لیست تولیدی مرسدس بنز، از یک بسته AMG برای قسمت بیرونی از جمله یک جلوپنجره مشبک کرومی الماسی شکل رادیاتورها، چهره‌ای تهاجمی‌تر و اسپرت در جلو، یک ضربه گیر جدید در عقب، خروجی‌های اگزوز دوقلو (براساس گفته‌های مرسدس بنز) و رینگ‌های 19 اینچی مشکی رنگ یا 18 اینچی نقره‌ای رنگ سود می‌برند که باعث شده این مدل از مرسدس بنز C کلاس جذاب‌تر از سایر مدل‌های مرسدس بنز به نظر برسد.

مرسدس cls فاینال ادیشن


در داخل هم طبق تعاریف مرسدس بنز، روکش‌های سیاه با دوخت‌های روشن، صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن و تنظیم شده در جهت‌های مختلف، غربیلک فرمان اسپرت D کات ( ته صاف) و یکسری لهجه‌های تزیینی نقره‌ای رنگ را شاهد خواهیم بود.
بسته موجود بر روی هر دو مدل کوپه و شوتینگ بریک CLS اجرا خواهد شد که باعث می‌شود با اضافه شدن 9131 دلار به قیمت اصلی، خودروی مد نظر به قیمتی 60 هزار و 799 دلار (بدون احتساب عوارض و مالیات) به فروش برسد. در مورد عرضه این دو محصول در بازارهای جهانی هم صحبتی نشده است، ولی قطعا مرسدس بنز نگاهی به بازارهای جهانی خواهد داشت.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/27
يعني ٢٠٠ ميليون، حالا بياد ايران ميشه ٢ ميليارد
1395/4/27
واسه همین کاراست که مارو ندید بدید کردن هر جامیریم دو سه روز اول عین اسکلا فقط ماشینا رو نگا میکنیم
به یارو میگم من مزدا3 رو گرفتم 35000 دلار فکر میکنه دستش انئاختم