موضوعات داغ

نسل جدید هیوندای ورنا لو رفت

عکس مطلب اول
ارزان‌ترین سدان هیوندای یعنی سدان "اکسنت" که پیش از این تنها تصاویری جاسوسی با استتار قوی از آن منتشر شده بود و سال گذشته هم در نمایشگاه خودرویی گوانگژو چین یک طرح کانسپت به عنوان طرح اولیه از آن رونمایی شده بود، چندی پیش تصاویر بدون پوشش آن در چین لو رفت و در رسانه های خارجی پخش شد.
هیوندای اکسنت که در بازار چین و یا بازار کشور خودمان با نام هیوندای "ورنا" شناخته می‌شود، به عنوان ارزان قیمت‌ترین خودروی تولیدی هیوندای به شمار می‌‌رود که در نسل جدید خود متحمل تغییراتی بسیار اساسی شده است. برای طراحی این خودرو شاهد استفاده از نسل جدید طراحی‌های هیوندای از جمله جلوپنجره مشبک بزرگ درست شبیه به دیگر محصولات هیوندای هستیم که چهره این سدان ارزان قیمت را پخته‌تر از قبل کرده است. چراغ‌های پیشانی هم با گسترش قاب خود به جلوپنجره متصل شده‌اند تا زیبایی این سدان را با چهره یکپارچه خود دوچندان کند.
در قسمت جلو می‌توان گفت که هیوندای در حد سدان ورنا بسیار خوب عمل کرده است، ولی طراحی عقبی آن با توجه به تصویری که منتشر شده است، چندان چنگی به دل نمی‌زند. البته چندان هم نامطلوب نیست، ولی با استفاده از الگوهای طراحی بیشتر و بخصوص کار بیشتر بر روی مجموعه سپر، می‌شد یک طراحی بهتر و زیباتر را از این سدان کره‌ای خلق کرد.
از دیگر مشخصات خودرو هم طبیعتا صحبتی نشده و اطلاعاتی در دسترس نیست، از رو باید منتظر ماند تا هیوندای رسما اقدام به معرفی این خودرو کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/30
دیگه یه مقدار زیادی شبیهه لنسر شده ،استایل چراغ ها و اگه جلو پنجره طراحی 6 ضلعی نبود و مثل لنسر ذوزنقه می ذاشت دیگه یکی می شد، مخصوصا پشتش که در حده 5% فرق داره، حالا کافیه همین بیاد تو خیابون اینایی که از طراحی لنسر عیب می گرفتن به به چه چه کنن.
1395/4/30
تویتوتا تو طراحی ورنا؟ چی میزنین بابا هیوندای هس
1395/4/30
تویوتا ؟؟؟ در حد سدان ورنا خوب عمل کرده؟