موضوعات داغ

سنجش ایمنی کیا سورنتو 2017 توسط IIHS

عکس مطلب اول
محصولات کیا در بازارهای بین المللی از نظر قیمتی و سطح امکانات، یکی از بهترین خودروها برای اقشار متوسط جامعه به خصوص خانواده‌ها به شمار می‌روند، ولی آیا محصولاتشان ایمنی کافی را برای حفاظت از سرنشینان هم دارند؟!، جواب این سوال را به تازگی موسسه ایمنی IIHS با تست ایمنی کیا سورنتو 2017 داده است.
براساس جزییات تست تصادف موسسه ایمنی IIHS، خودروی شاسی بلند سایز متوسط کیا با استفاده از سیستم‌های ایمنی مختلف از جمله سیستم ترمز اتوماتیک و سیستم پیشگیری از تصادفات مقابل، موفق به دریافت نمره‌ای بالا از این موسسه ایمنی شده است.
کیا سورنتو 2017 طبق گزارشات IIHS، در تست تصادف از مقابل با باز کردن به موقع کیسه‌های هوای ایمنی و همچنین پیکربندی مستحکم، موفق به کاهش ضربه به سرنشینان جلویی شده است و علاوه بر این، در همپوشانی کابین خودرو و جلوگیری از نفوذ مجموعه داشبورد و ادوات موتور به داخل کابین بسیار خوب و قابل قبول کرده است. دیگر بخش‌ها از جمله قفسه سینه و زانوها نیز در این خودرو امن توصیف شده‌اند.
این نتایج یک نشانه روشن است که شرکت خودروسازی کیا برای ایمنی محصولاتش در کنار ارائه فن آوری‌های جدید و پیشرفته، اولویت بندی بالایی دارد و از این رو در ساختار محصولاتش از فولادهای مقاومت بالا استفاده می‌کند.
در خصوص قیمت نهایی کیا سورنتو 2017 صحبتی نشده است، ولی کیا سورنتو 2016 به قیمت پایه 25 هزار و 995 دلاری و قیمت فول آپشن 42 هزار و 395 دلاری عرضه خواهد شد که با مصرف سوخت 11.2 لیتری خود در مسیرهای شهری و مصرف سوخت 8.1 لیتری خود در مسیرهای خارج از شهری، به عنوان یک خودروی کراس اوور سایز متوسط اقتصادی شناخته می‌شود.
در ادامه می‌توانید تست صورت گرفته از سوی موسسه ایمنی IIHS بر روی کیا سورنتو 2017 را در قالب ویدیو تماشا کنید.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/30
يه سر و گردن از سانتافه بالاتره من موندم چرا ملت گير دادن به سانتافه
1395/4/31
هر جفتشون به خاطر وزن زیاد موتور کوچیک ارزش پولی که میدی رو ندارن.
1395/5/1
سانتاقه ماشین خوبیه و برای استفاده ی شهری و جاده ای بسیار مناسب و راحته. البته به شرطی که تو جاده با هدف رانندگی راحت و آرامش بخش بهش نگاه کنید نه یک خودروی سریع و چابک که به محض لمس پدال گاز شلیک بشه !!
سورنتو هم مثل سانتافه ؛ حال با کمی آپشن های بیشتر و سطح کیفی مواد بهتر در داشبورد.
البته انصافا سانتافه نسل گذشته (2010 تا 2012) به قدری سریع بود که به راحتی میشد ازش برای درگ و کورس
استفاده کرد اما با قانون مسخره ای که گذاشتن ، گرندسانتافه ای که در عرض 7.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر می رسه نمی تونه وارد بشه . افسوس
ضمنا آقا کمال ماشینی مثل لندکروز هم در نسخه 6 سیلندر شتاب چندان خوبی نداره و کنده ، اما آیا می توان گفت چون لندکروز شتاب زیادی نداره ، پس ارزش پولش رو نداره ؟؟؟ !!
قطعا اینطور نیست. هر ماشینی یک سری قابلیت ها و خصوصیاتی داره و برای یک هدفی ساخته میشه.
سانتافه برای طراحی زیبا و یک رانندگی راحت شهری و جاده ای
لندکروز برای فشارآوردن زیاد در آفرود و رانندگی سطح بالا و قدرتمند
حال کسی که ماشین پرسرعت و پرشتاب میخواد ، باید بره سراغ بنز و bmw و پورشه و آئودی ...
1395/9/11
فکر کنم این اقا کمال راننده فرمول یکه که موتور 2.4 جی دی ای به چشمش نمیاد
1396/4/15
سلام من یه سرمایه ای در حد ۲۴۰میلیون دارم و قصد خرید یه ماشین خوب ایمن قوی رو دارم دوستام بهم سورنتو و اپتیما و سوناتا رو پیشنهاد کردن خواستم اگه کسی سر رشته داره بهم کمک کنه یکیشونو انتخاب کنم یا یه ماشین دیگه پیشنهاد کنه
1396/6/5
سورنتو یا کادنزا