موضوعات داغ

نام افسانه آلفارومئو بار دیگر زنده شد

عکس مطلب اول
نام خودروی افسانه‌ای آلفارومئو با ارائه یک کانسپت متحیر کننده بار دیگر زنده شد. فوریا (Furia)، نامیست که برای اولین بار در دهه 70 میلادی بر روی خودروی مسابقه‌ای آلفارومئو گذاشته شده بود، حال این نام از خودروی خوش نام آلفارومئو اقتباس شده و بر روی طرح کانسپت فعلی گذاشته شده است تا هم از طرفی نام و یاد فوریا زنده شده باشد و هم از طرفی دیگر چشم اندازه آینده محصولات آلفارومئو به تصویر کشیده شده باشد.
در حال حاضر طرح کانسپت پیش رو، توسط فردی به نام "پاول برشک" طراحی و توسعه پیدا کرده است که در آن علاوه بر بکارگیری الگوهای طراحی جدید، از دیگر خودروهای قدیمی و جدید آلفارومئو هم الگوبرداری شده است. به عنوان مثال در این خودرو می‌توان جلوپنجره و رینگ‌های سنتی آلفارومئو را مشاهده کرد، ولی در قسمت جلویی از الگوهای طراحی جدید برای توسعه استفاده شده است و همچنین در عقب هم می‌توان شاهد یک طراحی ترکیبی از محصولات مختلف آلفارومئو از جمله GTV اسپایدر، استرادال 33، آلفارومئو فوریا اصلی، آلفا Cuneo P33 و خودروی Tipo 33-2 دایتونای بود که با الگوهای طراحی جدید مخلوط شده و به ثمر نشسته‌اند. از خصوصیات بارز این خودرو هم می‌توان به درب‌های قیچی شکل ورود سرنشینان و همچنین رنگ بندی قرمز و مشکی در داخل کابین (به غیر از رنگ بندی ثابت) اشاره داشت.

افسانه آلفا زنده می شود

از آنجایی که پیش بینی می‌شود آلفارومئو در حال برنامه ریزی برای تولید یک خودروی سوپر اسپرت موتورمیانی باشد، به نظر می‌رسد که این طرح تاحدودی می‌تواند جوابگوی خواسته‌های آلفارومئو در آینده باشد و با کمی ایجاد تغییرات در مشخصات آن، می‌تواند طرح فعلی را به مرحله تولید نزدیک کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/1
عکساش منو یاد فضا پیما میندازه !
آخرت طراحی رو ریختن توش