موضوعات داغ

شرایط فروش ویژه تابستانه هوندا ویژه پزشکان + جدول

عکس مطلب اول
شرکت گلرنگ موتور فامیلی، نماینده فروش محصولات برند ژاپنی هوندا در ایران، شرایط فروش ویژه ای برای تابستان ۹۵ در نظر گرفته است.
این اعلامیه شامل مدل ۲۰۱۶ دو خودروی هوندا آکورد و هوندا CR-V در تیپ های مختلف میشود.
هوندا آکورد که یک سدان خانوادگی است از موتور ۲.۴ لیتری با قدرت ۱۸۵ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر و گیربکس خودکار CVT بهره میبرد.
هوندا CR-V نیز که یک شاسی بلند کوچک محسوب می‌شود به موتور ۲.۴ لیتری با حداکثر توان ۱۸۵ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ نیوتن متر مجهز شده و همانند آکورد با گیربکس خودکار CVT به فروش میرسد.
در این اعلامیه فروش شرایط مختلفی برای فروش نقدی و اقساطی ذکر شده و نکته جالب توجه این است که شرکت گلرنگ فامیلی مبلغ ۶ یا ۷ میلیون تومان تخفیف خرید نقدی بسته به مدل خودرو در نظر گرفته است.
علاوه بر این مبلغ ۲ میلیون تومان تخفیف بیشتر نیز برای پزشکان لحاظ شده است.
در این اعلامیه قیمت هوندا آکورد در دو تیپ مختلف برابر ۲۲۴ و ۲۳۶ میلیون ذکر شده و مدل CR-V نیز در دو تیپ مختلف با قیمت های ۲۳۹.۹ و ۲۵۸.۶ میلیون تومان به فروش میرسد.
میتوانید جزئیات بیشتر درباره این اعلامیه را در جدول زیر مشاهده کنید.

شرایط فروش هوندا ویژه پزشکان

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/18
ضمن خسته نباشید از این مطلب بسیار مهم
لطفا در فیلم های بررسی خودرویی‌اتان هوندا cr-v هم تست کنید و همینطور خودروهایی مثل: اپل کورسا دنده‌ای، هیوندای i20، میتسوبیشی میراژ هم تست کنید و صرفا تست های خودرویی اتان مختص یک سری خودرو خاصی نباشد.
1395/5/18
هوندا CR-v عاليه از همه لحاظ اتاق كاملا عايق بندي شده سواري نرم و راحت بي سر و صدا آپشن هاي مورد نياز و اصالت يك ژاپني تو آمريكا ي جنوبي هم پرفروش ترين شاسي بلند كوچك شهري بوده و از رقيباش rav4 و كيا sorento و صد البته santafe بهتره و البته مشخص چون رتبه ٢ رو سال ٢٠١٥ اورد و راو٤ رتبه ٧ در بين كراس اوور ها ولي ميرسيم به نقطه ضعفش ماشيني كه جا نيوفتاده تو بازار و به ندرت تو تهران ميشه ديد با اين قيمت بعيد مي دونم بتونه كامل جا بيوفته كاش ١٠ تا ١٥ ميليون تومان قيمت هر مدلش پايين تر بود تا اين چشم بادومي با اصالت و با كيفيت خودشرو تو ايران هم ثابت مي كرد
1395/5/18
نه اینکه پزشکا وضعشون خوب نیست!!!تخفیف 2 میلیونی هم میدن.واقعا متاسفم برای مملکتمون
1395/5/18
اقا محمد زود قضاوت نکن. من پزشکم ماشین زیرپام هم جیلی سواریه.همه که مثل هم نیستن.عمرا پولم به هوندا برسه. پزشکان هم مثل اقشار دیگه ضعیف وقوی دارن. پزشکی هم به خاطر افزایش شدید فارغ التحصیل ها بازارکار خوبی نداره وامار بیکاری و شغل های غیر مرتبط بین پزشکان زیاد هست. البته معدودی هم به خاطر شهرت وبه قول معروف انگشت طلایی های جراحی وضع خوبی دارن که به نظر من که سختی کار را حس کردم حقشونه
1395/5/18
ژاپن هست و صنعت خودروسازی اش همینطور موتورسیکلت هاش درجه یک اند.
1395/5/19
اتفاقأ دیروز تو ارگ تجریش سوار جفتشون شدم خیلی خوب بودن از لحاظ نرمی و امنیت...ماشینای ژاپنی هم که حرفی واسه گفتن نمیذاره
1395/5/20
من با همین crv داخل عکس تست درایو انجام دادم و میتونم بگم خودروی فوقالعاده بیخودی بود
1395/5/20
با سلام به دوستان
در خیلی کشورها هیوندا و کیا و تویوتا و هوندا و.. ماشینای خیلی معمولی و قشر ضعیف جامعه هستند و بو شرایط قسطی بین ۲۰۰ دلار تا ۴۰۰ دلار در ماه التماسی به فروش میرن! اما تو کشورما که بصورت متوسط قشر معمولی جامه بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون پول ماشین میده یعنی چیزی بین ۱۲ تا ۱۵ هزار دلار یعنی مملکت فقیر نیست پس نمیدونم این قیمتایی ۲۳۰ میلیون و ۲۴۰ میلیون که میشه چیزی در حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار دلار!!!! کجای دلم جا بدم... بابا هوندا crv بطور متوسط ۲۵ هزار دلار قیمتشه که اونم اصلا کسی نقد نمیخره! فقط خودرو های خیلی لوکس نقد خریده میشن.. بخاطر دو تا آشغال مونتاژ کن که لگن های ۲۰ تا ۳۰ سال پیش رو اونم با کیفیت خیلی پایین تر از ۳۰ سال پیش میندازن به مردم.. وضع ما این شده.. جون هرکسی که تو خانوادتون براتون مهمه نخرید! فقط با تحریم این قیمتها میشه جلشون وایستاد... اگه ایرانی هستی خرید همه خودرو ها رو تحریم کن مگر اینکه واقعا نیاز داشته باشی.. اونم اول بورو سراغ دست دوم.. این قیمتها یک کلاه برداری واضح است.
1395/5/26
شما برید همون شامپو بفروشید با زور تبلیغات.
1395/6/9
متاسفم برای مملکتی که ماشین ۹۰ میلیون تومانی با قیمت ۲۳۰ میلیون تومان فروش میره . وای به حال ما . لعنت بر صنعت استعماری خودروسازی داخلی .