موضوعات داغ

رفتار مشکوک راننده در حین بازی پوکمون گو + فیلم

عکس مطلب اول
پلیس نیویورک از توقیف یک دستگاه خودرو خبر داد که چند دقیقه‌ای حرکات مشکوک آن توسط هلیکوپترهای بدون سرنشین پلیس زیر نظر گرفته شده بود.
براساس اعلام ناوگان پلیس نیویورک و همچنین به گزارش گروه خودروبانک ، در هفته‌های گذشته یک دستگاه خودروی مرسدس بنز CLS به خاطر تحرکات مشکوک و رانندگی نامنظم حول و حوش ساعت 3 صبح در اطراف یک محله آرام، توسط هلیکوپتر پلیس زیر نظر گرفته می‌شود. در این شرایط حتی اگر ما هم بودیم، اولین چیزی که در این ساعت به فکرمان می‌رسید، برنامه ریزی برای انجام یک جرم و جنایت هولناک بود، ولی پس از توقیف خودروی مورد نظر توسط گشت زمینی، معلوم شد که راننده مرسدس بنز CLS در ساعت 3 صبح مشغول بازی کردن "پوکمون گو" بوده و تحرکات مشکوک آن هم به خاطر پیدا کردن شخصیت‌های بازی پوکمون گو یعنی "اسنورلاکس"ها بوده است.
در هفته اولی که بازی پوکمون گو منتشر شده بود، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که اینقدر فراگیر شود، چون برعکس دیگر بازی‌های موبایل، می‌بایست مدام در حال حرکت باشید تا به هدف‌های مورد نظر خود که اسنورلاکس‌ها باشند، برسید. پس از گذشت یک‌ماه، ورق کاملا برگشته و شاهد بیشترین حجمه به سرورهای پوکمون گو برای بازی کردن بودیم. توأمان که شاهد سیر تساعدی کاربران بازی پوکمون گو بودیم، آمار خسارات و همچنین ورودهای غیرمجاز به اموال خصوصی دیگران و یا حتی مناطق ممنوعه نیز افزایش قابل توجهی پیدا کرد. چندی پیش هم این حماقت‌ها منجر به مرگ یک نفر به خاطر ورود به اموال خصوصی دیگران شد که به ضرب گلوله کشته شده بود.
در ایران هم این بازی حدودا یک‌ماهی سرورهایش فعال شده بود، ولی به دلایل امنیتی و حفظ حریم خصوصی دیگران، شاهد فیلتر آن از سوی سازمان فیلترینگ کشور بودیم.
در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی شده توسط خودروبانک ، از رانندگی مشکوک مرسدس بنز CLS را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد