موضوعات داغ

مسابقه درگ پورشه کیمن GT4 با كاميون + فیلم

عکس مطلب اول
شاید بعید به نظر برسد که یک کامیون بتواند با پورشه کیمن GT4 ىر مسابقه درگ رقابت کند، اما به تازگی شاهد یک مسابقه درگ با حضور پورشه کیمن GT4 و یک دستگاه کامیون بوده ایم.
ناگفته نماند که اگر کامیون‌های استاندارد و آن‌هایی که در خیابان‌ها تردد می‌کنند را برای رقابت با پورشه کیمن GT4 بیاورند، قطعا نتیجه‌ای جز شکست برای کامیون و پیروزی برای پورشه کیمن رقم نخواهد خورد، اما کامیونی که برای این رقابت در نظر گرفته شده است، کامیون "Buggyra"، یکی از کامیون‌های مسابقه‌ای است که می‌خواهد در کنار پورشه کیمن به رقابت بپردازد.
همه ما میدانیم که پورشه کیمن GT4 بسته به یک پیشرانه 385 اسب بخاری با گشتاوری 420 نیوتن متری است که می‌تواند وزن 1340 کیلوگرمی خودرو را مدیریت کند، ولی چه چیزی در مورد کامیون رقیب این پورشه می‌دانیم؟!.
این کامیون 5.5 تنی که با نام "کرگدن" هم شناخته می‌شود، حدود 1050 اسب بخار قدرت و حدود 6000 نیوتن متر گشتاور در خود دارد که برگرفته از پیشرانه‌ای توربودیزل 12.5 لیتری با بلوکه سیلندر ساخته شده توسط کترپیلار است که شرايط این کامیون گازوییل سوز را برای رقابت با پورشه کیمن GT4 آماده كرده است.
در ادامه می‌توانید ویدیوی کوتاه از درگ این دو وسیله مهیج را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد