موضوعات داغ

میباخ 6، چشم انداز کوپه لوکس مرسدس + فیلم

عکس مطلب اول
چشم انداز مرسدس میباخ 6 پس از انتشار چندین پیش نمایش متعدد، در نهایت دیروز در هفته خودرویی "مونتری" که از روز جمعه کار خود را آغاز کرده است، به صورت رسمی معرفی شد تا برند تقریبا خاموش میباخ هم مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
چشم انداز میباخ 6 حداقل تا به اینجای کار از لحاظ ظاهری به نظر می‌رسد در محدوده خود بهترین باشد. شما می‌توانید خطوط آیرودینامیکی تحسین برانگیز و ابعاد بسیار بزرگ با وجود کوپه بودن آن را مشاهده کنید. نوارهای کرومی هم به بدن زیبایی خاصی داده‌اند. جلوپنجره مشبک بزرگ خودرو با اسلایدهای عمودی را هم می‌توان برگرفته از نسل‌های قبلی مرسدس میباخ (مدل‌های لوکس) دانست که حالا در نسل کوپه این برند تداعی‌گر شده‌اند. درب موتور هم به صورت جفتی از پهلو باز می‌شوند که پیش‌تر نمونه آن را در بوگاتی "Galibier" دیده بودیم.
در عظیم الجثه بودن این خودرو هم با وجود کوپه بودن شکی نیست و طبق گفته‌های شرکت سازنده، این خودرو با طول حدودا 5.6 متری، یعنی اندکی بزرگ‌تر از رولزرویس فانتوم کوپه (در حد 1 اینچ) ساخته شده است. اما در ارتفاع می‌توان اختلاف زیادی را با رولزرویس فانتوم مشاهده کرد، بدین صورت که رولزرویس فانتوم دارای ارتفاعی 1598 میلی متری است، ولی این ارتفاع در مرسدس میباخ به حدود 1328 میلی متر می‌رسد.
سیستم مولد و انتقال قدرتی این مفهومی نیز برخلاف آنچه که تصور داشتیم، تنها از چهار موتور الکتریکی تشکیل شده که می‌تواند در مجموع حداکثر قدرتی 738 اسب بخاری تولید کند. این چهار موتور الکتریکی که هرکدام برای گردش یک چرخ مورد استفاده قرار می‌گیرد و عملا این خودروی کوپه آینده نگر را چهارچرخ محرک کرده است، می‌تواند در کمتر از 4 ثانیه شتاب صفر تا صد را پر کند و حداکثر سرعت آن را به مرز 322 کیلومتر بر ساعت نزدیک کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/30
آقا من حوری بهشتی نمی خوام من از اینها می خوام .
1395/5/31
این ماشینه یا سفینه؟
خیلی خوبه