موضوعات داغ

پیش نمایشی از کیا سید TCR + فیلم

عکس مطلب اول
سری مسابقات TCR را می‌توان یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی در شاخه اتومبیل رانی دانست که در آن محبوب‌ ترین خودروهای بازار در سگمنت هاچ بک‌ها همچون فولکس واگن گلف R، سیت لئون کاپرا، اوپل آسترا K، سوبارو WRX STI، فورد فوکوس، هوندا سیویک R و... به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، حال در این میان کمپانی کیا هم دلگرم شده و برای زمینه سازی حضور در این مسابقات، پیش نمایشی کوتاه از خودروی مسابقه‌ای خود ارائه کرده که در آن شاهد تغییرات سنگین بر روی کیا "سید (Cee'd)" هستیم.
نقطه مثبت این پیش‌نمایش را می‌توان در آشکار بودن آن جستجو کرد. هرچند در زمان معرفی رسمی هیجان کمتری خواهد داشت، ولی این هیجان در زمان ارائه پیش نمایش تخلیه شده است. اما باید این را هم مد نظر داشت که قواعد و اصول‌ خاصی در ارائه پیش نمایش رعایت شده است، به عنوان مثال ما نمی‌دانیم که چه موتوری بر روی این خودرو نصب شده است، ولی پیش از این در صحبت‌های کیا، از بکارگیری موتوری توربوشارژر 2 لیتری 330 اسب بخاری با جعبه دنده‌ای دارای پدال‌های پشت فرمان صحبت شده بود که قرار است بر روی یک خودروی مسابقه‌ای مورد استفاده قرار گیرد و به نظر می‌رسد که این خودروی مسابقه‌ای، کیا سید TCR باشد. هرچند این اطلاعات تاکنون از سوی کیا تایید و یا رد نشده است.
البته ناگفته نماند که پیش از این، پیشرانه مورد نظر بر روی برادر ناتنی کیا سید، یعنی بر روی هیوندای اسپرت I30 N سوار شده است که به عنوان یک خودرو استاندارد برای خیابان‌های شهری شناخته می‌شود، ولی قطعا پیشرانه کیا سید TCR با اندک تغییراتی بیشتر از این نخواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/2
كيا سيد خودروي خوبيه كه تاپ گير نمره ٣.٥ ستاره رو بهش داد و whatcar هم نمره ٣ ستاره