موضوعات داغ

لوکس ترین خودروی مرسدس را با ریموت کنترل هدایت کنید! + فیلم

عکس مطلب اول
آیا مرسدس بنز بزرگ‌ترین ماشین کنترل از راه دور جهان را خلق کرده است؟ برای دانستن این سوال می‌توانید فیلم آپلود شده در انتهای مطلب این مقاله از خودروبانک را مشاهده کنید، زیرا در آن یک دستگاه مرسدس میباخ 6 کوپه در ساحل کالیفرنیا (در جریان هفته خودرویی مونتری کالیفرنیا) توسط یک کنترل از راه دور هدایت می‌شود.
این فیلم علاوه بر اینکه هدایت از راه دور خودروی مرسدس میباخ را نشان می‌دهد، تا حدودی به معرفی بهتر این خودرو هم کمک می‌کند، چون برای اولین بار در این ویدیو شاهد روشن شدن چراغ‌های خودرو بودیم و به این مهم رسیدیم که علاوه بر چراغ‌های ترمز استاندارد، یک خط چراغ ترمز در مرکزیت خودرو، از سقف تا انتهای بدنه کشیده شده است.
جهت یادآوری باید گفت که این خودرو با طول حدودا 5.6 متری، یعنی اندکی بزرگ‌تر از رولزرویس فانتوم کوپه (در حد 1 اینچ) ساخته شده است. اما در ارتفاع می‌توان اختلاف زیادی را با رولزرویس فانتوم مشاهده کرد، بدین صورت که رولزرویس فانتوم دارای ارتفاعی 1598 میلی متری است، ولی این ارتفاع در مرسدس میباخ به حدود 1328 میلی متر می‌رسد.
سیستم مولد و انتقال قدرتی این مفهومی نیز برخلاف آنچه که تصور داشتیم، تنها از چهار موتور الکتریکی تشکیل شده که می‌تواند در مجموع حداکثر قدرتی 738 اسب بخاری تولید کند. این چهار موتور الکتریکی که هرکدام برای گردش یک چرخ مورد استفاده قرار می‌گیرد و عملا این خودروی کوپه آینده نگر را چهارچرخ محرک کرده است، می‌تواند در کمتر از 4 ثانیه شتاب صفر تا صد را پر کند و حداکثر سرعت آن را به مرز 322 کیلومتر بر ساعت نزدیک کند.
در ادامه شما را دعوت به تماشای این ویدیو می کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد