موضوعات داغ

جنگ داخلی میان اشراف زادگان، بنز یا بی ام و؟ + فیلم

عکس مطلب اول
رقابت بین مرسدس بنز S کلاس و BMW سری 7 به یکی دو سال اخیر بر نمی‌گردد، بلکه این جنگ خانگی میان ماشین‌های آلمانی برای چندین دهه است که ادامه دارد، حال به لطف مجله خودرویی موتورترند، یک ویدیو کامل از رقابت مرسدس بنز S550 4MATIC و یک دستگاه بی ام و 750i آماده شده که در انتهای مقاله برای شما خوانندگان عزیز خودروبانک بارگذاری شده است.
بی ام و 750i و مرسدس بنز S550 در مبحث قدرتی تقریبا با یکدیگر برابر هستند، ولی در عملکرد شاهد نتایج متفاوتی از این دو خودرو هستیم. به طور دقیق‌تر، شرکت خودروسازی بی.ام.و برای سدان لوکس خود از یک پیشرانه توربو دوقلوی 4.4 لیتری هشت سیلندر با قدرتی 445 اسب بخاری و گشتاوری 650 نیوتن متری استفاده کرده است، در صورتی که مرسدس بنز S کلاس داستان ما در سینه خود یک موتور 4.7 لیتری هشت سیلندر توربودقلو، با حداکثر قدرتی 449 اسب بخاری و گشتاوری 700 نیوتن متری دارد.
درست است که مرسدس بنز در گشتاور تولیدی موتور 50 نیوتن متر نیروی بیشتری دارد و در زمینه قدرتی هم قوی‌تر است، ولی در قسمت شتاب گیری یک چهارم مایلی این دو خودرو، می‌توان برتری بی چون و چرای BMW سری 7 (با وجود قدرت و گشتاور کمتر) را شاهد بود.
البته می‌توان دلیل این برتری را اختلاف سنی این دو مدل خودرو عنوان کرد. به طور واضح‌تر، مرسدس بنز S550 در سال 2014 میلادی معرفی و به بازار عرضه شده است، در صورتی که رقیب اصلی این خودرو امسال به بازار مصرف عرضه شده تا ثابت کند قدرت و گشتاور بیشتر همیشه پیروز میدان نخواهد بود. البته برخی از قطعات بدنه و موتور سری 7 با فیبرکربن ساخته و تقویت شده‌اند که موجب شده بی.ام.و سری 7 حدود 36 کیلوگرم سبک‌تر از مرسدس بنز S550 باشد، ولی در مقایسه با قدرت و گشتاور بیشتر مرسدس بنز می‌توان این مقایسه را تا حدودی عادلانه برشمرد.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/9
هیچ وقت نشد یه مقایسه درستو حسابی و عادلانه بین بی ام دبلیو و بنز ببینم.
همیشه ی خدا بنز باید قدیمی تر ، نیمه فول و مدل پایین اون کلاس باشه...و مسلمه که بی ام دبلیو برنده ی میدان میشه...
چرا همیشه بین این دو برند برای مقایسه بنز باید مدلش پایین تر باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1395/6/9
Bmw کلاسs رو بلعید!!
اتاق 7 کابین زیبا تر،تجهیزات جالب تر (طرف کف کرده بود!)،شتاب بیشتر و...
ولی انصافا s یه کلاس و اباهت خاصی داره،شخصا اگر همچین پولی داشته باشم انتخابم s550 خواهد بود!
1395/6/10
هدایت جان مطمئنی کلیپ رو با دقت دیدی؟! هر دو توافق نظر داشتن که دیزاین و طراحی بنز سر تره هااا... یه سری امکانات بی ام و هم مثل تشخیص ژست های حرکتی که اشتباه عمل میکرد رو هم مسخره کردن.
بی ام و فقط شتابش یه کم بهتر بود اونم بعد دو سال طراحی و توسعه بیشتر و در این کلاس لاکچری که طرف نمیخواد با این ماشین بره تو پیست مسابقه، برتری خاصی برای بی ام و نداره.
1395/6/9
با وجود اینکه طراحی بنز 2 سال قدیمی تره ولی از نظر تیپ و قیافه و لوکس بودن واقعا چند تا سر و گردن بالاتره... واقعا مرسدس تو همه مدل ها عالیه... The Best or Nothing
ایشالا همه بتونن خودرو مورد علاقشون رو سوار بشن...
1395/6/9
اي جوووونم مرسدس بنز
1395/6/9
کلیپ را نمیشه دانلود کرد ، لطفا لینک دانلود را اصلاح کنید
ممنون
1395/6/9
benz az har lahaz yeh sar o gardan balatare
1395/6/10
آقایان حمل بر بی ادبی نفرمایید ولی اگر ممکن است بین این ماشینهای بی کیفیت آلمانی و محصولات با کیفیت فوق جهانی ایران خودرو هم مقایسه ای فنی و حرفه ای داشته باشید.فکر کنم طنز خوبی برای خنداندن باز دید کنندگان سایت باشد.
1395/6/10
همتون فقط میدونیند بنز و بی ام و هست و ازاونجایی که بهتون گفتن بنز بهتره مونده تو ذهنتون ولی سرتونو از برف دربیارین امکانات بی ام و رو نیگاکنین و امکانات بنز و نگاه کنین از نظر سطح امکانات و خلالقیت بی ام و کاملا برتری داره از نظر نمای داخلیم که بنز همیشه اون شکلیه و خیلی طرح قدیمی داره و اصلا بروز نیست یعنی وقتی یه ماشین جدید میده من یه نفر که انتظار همون دیزاین داخلیو دارم که خداروشکر همیشم یه شکله
شاید قبلا یکمی بنز بهتربود ولی الان هیچ حرفی برای گفتن نداره
کانسپت جدید بنزو ببینین و سری 8 بی ام و روهم ببینین کاملا متوجه میشین که بنز نمیتونه رقابت کنه
اون کینکت داخل ماشین میرزه به کله بنز
1395/6/11
کلیپ های بررسی خودرو از head to head خیلی جالبه. پیشنهاد میکنم بقیه کلیپ هاشم نگاه کنید که به زبان انگلیسی اند
1396/5/19
مقايسه نكنين بابا اس كجا هفت بي ام دبليو كجا اس رو با هواپيما مقايسه كنين