موضوعات داغ

خوش شانسی "سگ" در مسابقات رالی + فیلم

عکس مطلب اول
برخلاف سایر رشته‌های اتومبیل رانی که درون پیست صورت می‌گیرد و به دور پیست حصارهای فلزی کشیده شده است، در مسابقات رالی شاهد چنین حصارهای سفت و سختی نیستیم و مردم در کنار جاده ها تجمع می‌کنند و یا اینکه بارها دیده شده حیواناتی اهلی به داخل این جاده‌ها می‌آیند و منجر به حادثه می‌شوند. این سطح از حصارکشی، سالیانه باعث بروز حوادث بسیار زیادی می‌شود و تاکنون کشته‌های زیادی هم به بار آورده است. البته در این مقاله قصد پرداختن به آمار و تعداد کشته‌های مسابقات رالی را نداریم، اما قصد داریم شما را با یکی از اتفاقات نادر دنیای رالی آشنا کنیم که به تازگی رخ داده است.
در قالب فیلمی که انتهای مطلب برای شما خوانندگان خودروبانک آماده شده است، شاهد مسابقات رالی Santa Cruz 2016 واقع در بولیوی خواهید بود و همانطور که در عنوان مقاله هم ذکر شده است، یک سگ بسیار خوش شانس را مشاهده خواهید کرد که در حال راه رفتن توی مسیر مسابقه است. این سگ به دلیل ترس از آدم‌های کنار جاده، توانایی بیرون رفتن از جاده رالی را ندارد، تا اینکه از پشت سر ماشین میتسوبیشی لنسر اوو به رانندگی فرناندو ژواسنابار نزدیک می‌شود.
در وهله اول سگ بیچاره تلاش به فرار کردن می‌کند، ولی از آنجایی که ماشین میتسوبیشی سرعت بسیار زیادی دارد، در کسری از ثانیه به سگ می‌رسد و...!
برای اینکه بدانید چه اتفاقی برای این سگ خوش شانس می‌افتد، می‌توانید فیلمی که توسط تیم خودروبانک در انتهای مطلب برای شما خوانندگان همیشگی آماده شده است را مشاهده کنید.
جهت اطلاع باید گفت که مسابقات رالی Santa Cruz 2016، از تاریخ 1 آوریل سال جاری آغاز شده و مسابقات آن تا کنون در چهار کشور پاراگوئه، برزیل، آرژانتین و بولیوی دنبال شده و قرار است در پایان ماه نوامبر سال جاری، در کشور اروگوئه نیز دنبال شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/12
عجب شانسی، حالا اگه من جای سگه بودم باید با کاردک جمع میکردنم
1395/6/12
الهي
سگها فرسته هاي روي زمين هستند كه جز خوبي و مهربوني وعشق و وفاداري كاري نميكنند
يك نفر بايد اين بيچار رو مياور بيرون از جاده
1395/9/20
قدرت خدارو ببین...