موضوعات داغ

تبلیغی جالب از تاثیر تکنولوژی های ایمنی سوبارو + فیلم

عکس مطلب اول
آگهی‌های تبلیغاتی سوبارو، در حوزه خودرو یکی از بهترین‌های عرصه رسانه به شمار می‌رود که معمولا به تبلیغ ایمنی، ویژگی‌های خانوادگی و یا ماجراجویی‌های آن می‌پردازد. در آخرین آگهی تبلیغاتی سوبارو هم به بخش ایمنی محصولات این کمپانی پرداخته شده است، ولی به شیوه‌ای کاملا متفاوت و احساسی که می‌توانید در انتهای مطلب به تماشای آن بپردازید.
"متاسفم"، اصولا یک کلمه احساسی است که کاربرد آن برای شخص مقابل چندان خوشایند نیست، مخصوصا اگر در رابطه با چیزی فیزیکی و یا وسیله‌ای نقلیه مربوط به شخص مقابل باشد. ولی این کلمه بعضی اوقات نه تنها ناخوشایند نیست، بلکه شنیدن آن می تواند فرد مقابل را بسیار خوشحال کند.
در فیلمی که تیم خودروبانک برای شما خوانندگان همیشگی سایت در انتهای مطلب بارگزاری کرده است، سوبارو به این مهم می‌پردازد که بکار بردن کلمه "متاسفم" گاهی اوقات می‌تواند بسیار خوشحال کننده باشد، مخصوصا وقتی پای مرگ و زندگی فرزندان در میان باشد. در فیلم مذکور، سوبارو چندین جوان را نشان می‌دهد که هرکدام سوار بر یک دستگاه سوبارو بوده و قبل‌تر از آن در حین رانندگی تصادف کرده و یا به درخت برخورد کرده‌اند. در سکانس‌های مختلف این فیلم، تمامی جوانان را نشان می‌‌‌دهد که با خانواده‌های خود صحبت کرده و بابت اتفاق رخ داده معذرت خواهی می‌کنند، ولی در عین حال خانواده‌های آنان خوشحال هستند که فرزندانشان سالم هستند.
در این چند سال اخیر، بزرگ‌ترین افتخار سوبارو این است که برای سال‌های متمادی، موفق به دریافت بهتر نمره ایمنی از سازمان IIHS شده است که برای خرید یک خودرو، مهم‌ترین فاکتور به شمار می‌رود. علاوه بر پیکربندی قوی، محصولات سوبارو همواره به سیستم‌های ایمنی فعال مجهز هستند که گاهی اوقات از تصادف خودرو جلوگیری می‌کنند، ولی در صورت بروز تصادف، سلامتی رانندگانش را تا حدودی تضمین می‌کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/14
با سلام
سوبارو ماشین فوق العاده خوبیه سیستم ایمنی و چهار چرخ متحرک سوبارو را هیچ خودروسازی نداره حیف که نماینده سوبارو تو ایران خیلی ضعیف هست و این خودرو محشر درست تبلیغ و وارد نمیشه
1395/6/15
با سلام
متاسفانه شرکت سیف خودرو در عرضه خودروها ضعیف کارکرده ولی من برای دل خودم و شناخت کاملی که از محصولاتش دارم اون رو خرید کردم اگرچه میدونم شاید بعدها با مشکل لوازم مواجه شم با این همه بازهم به تمامی خودروهای خارجی می ارزه و نوع ساختار خودروهاش کاملا متفاوته از نوع موتور باکسر_Boxer گرفته تا ................... دوستانی که تمایل دارن واسه لذت بردن شک نکینید عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــِیه. متشکرم