موضوعات داغ

افت فروش ب ا م و در آمریکا و افزایش فروش ولوو در سطح جهان

عکس مطلب اول
با وجود آنکه فروش سه مدل از خودروهای بی‌ام‌و شامل ایکس 3، ایکس 5 و ایکس 6 در آمریکا طی ماه اوت افزایش یافته است، اما کسب‌و‌کار شرکت خودروسازی بی‌ام‌و در آمریکا افتی 2/ 7 درصدی را تجربه کرد. دفتر خودروسازی بی‌ام‌و در آمریکای شمالی اعلام کرد که طی ماه اوت 30 هزار و 500 دستگاه خودروی بی‌ام‌و در آمریکا فروخته شده است که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. در ماه مشابه سال میلادی گذشته فروش بی‌ام‌و در آمریکا بالغ بر 32 هزار و 864 دستگاه بود. در کل سال جاری، این شرکت خودروسازی در آمریکا 239 هزار و 631 دستگاه خودرو فروخته است و این در حالی است که در 8 ماه نخست سال میلادی 2015 این رقم 263 هزار و 908 دستگاه بوده است.
به نقل از دنیای اقتصاد، روش جهانی شرکت خودروسازی ولوو در ماه اوت شاهد رشد 7/ 8 درصدی بود. این شرکت خودروسازی سوئدی همچنین اعلام کرده که فروش این شرکت در سطح جهان نسبت به 8 ماه نخست سال میلادی گذشته 1/ 10 درصد رشد کرده است.
فروش مدل جدید ولوو به نام ایکس سی 90، دلیل عمده این رشد بوده است و فروش مدل ایکس سی 60 همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود که پر‌فروش‌ترین خودروی ولوو در سطح جهان شود. طی یک سال گذشته آمریکا بیشترین رشد فروش را در میان بازارهای شرکت ولوو به ثبت رسانده است و آمار خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 52 هزار و 917 دستگاه خودروی ولوو در این بازار فروخته شده است که افزایشی 5/ 29 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. تنها در ماه اوت رشد فروش ولوو در آمریکا به 3/ 31 درصد رسید. مدل‌های ایکس سی 90 و ایکس سی 60 به ترتیب به‌عنوان پرطرفدارترین مدل‌های ولوو در آمریکا شناخته شدند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/14
جالبه تو کشورهای دیگه غیر ایران، فقط به برند و مشخصات فنی نگاه میکنند و کسی نمیگه ولو با مالکیت چین و ساخت چین و... و همین سرمایه گذاری چین باعث پیشرفت محصوالات ولو هم میشه!
آفرین
1395/6/15
اخه دوست عزیزی که نظر میدی بنظره محترمت ولوو رو چین تولید میکنه؟؟؟ اقای محترم ولوو رو سوئد تولید میکنه
1395/6/15
Volvo moved production equipment of the first generation to China and ended Swedish production at the end of 2014,
ولو تجهیزات خط تولیدش رو در سوید متوقف کرد و به طور کامل به چین برد در سال 2014… ادامه…
https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_XC90

Will the U.S. say yes to a ‘Made in China’ car?
http://edition.cnn.com/2015/04/20/asia/shanghai-auto-show-volvo/
ياسر جان مالكيت كامل ولو كارز جيلي هست، نع سرمايه گذاري وتو كارخونه هاي مختلف اسمبل هم ميشه
هيچ فرقي نميكنه خط توليد از اول تا اخر براي ولو هست فقط پرسنل متفاوتند
اين رويه تو جنرال موتورز vw حتي مرسدس و bmw نيز هست چيز عجيبي نيست
تو علم مهندسي از a تا z همه تعريف ميشن توسط تيم طراح

http://www.businessinsider.com/theres-one-chinese-made-car-you-can-buy-in-the-us-and-we-drove-it-2016-2/#the-s60-has-a-pleasing-unobtrusive-stance-that-says-im-new-without-saying-im-not-a-volvo-the-seashell-metallic-paint-job-also-looked-very-much-at-home-in-the-new-jersey-suburbs-in-late-autumn-1
1395/6/15
با سلام
دوست عزيز جريان ولوو با برندي مثل ام جي فرق ميكنه ام جي كلا منتقل شده چين فقط طراحي تو بريتانيا انجام ميشه ولي ولوو يه شخص يا شركتي رفته سوئد ولوو خريده سرمايه گذاري كرده به اصطلاح
حرف شما مثل اينه كه يه ايراني بره ولوو بخره بعدش بگن ولوو ايرانيه
1395/6/15
امريكايى هاى بى سليقه، ولوو هم شد ماشين؟ ، خودروسازى فقط المان.