موضوعات داغ

رکورد گردهمایی موتورسیکلت سواران شکسته شد

عکس مطلب اول
تقریبا یک ماه پیش بود که نمایندگی‌های کمپانی موتورسیکلت سازی ترایمپ در ناتینگهام، خبر از یک راهپیمایی گسترده برای مصرف کنندگان محصولات Triumph دادند. حال در هفته جاری رژه تریومف سواران برگزار شد، ولی همراه با آن رکورد بیشترین موتورسوار در یک رژه خیابانی هم شکسته شد.
سال گذشته طبق آمارهای گزارش شده، حدودا 362 موتورسیکلت در رژه محصولات تریومف شرکت کردند که خود یک رکورد، البته در کشور انگلستان به حساب می‌آمد، اما در سال جاری طبق گزارشات رسانه‌های انگلیسی با افزایش تقریبا دو برابری موتورسیکلت سواران، تعداد 362 دستگاهی سال قبل به 688 دستگاه رسیده است تا علاوه بر شکستن رکورد انگلستان، رکورد جهانی هم با تهدید روبرو شود.
البته این رکورد هنوز مانده تا به تایید گینس برسد و برای گرفتن نتیجه تقریبا به 1 ماه زمان نیاز است، اما سازمان "کوین ویلکاکس" وجود 688 موتورسیکلت در این رژه خیابانی را تایید کرده است که می‌تواند تهدیدی برای رکورد استرالیایی‌ها باشد.
برای شرکت کردن در این رژه و گرفتن تاییدیه ورود، موتورسیکلت سواران ملزم به پرداخت هزینه 5 پوندی شدند، اما این 5 پوند در مجموع به مرکز تحقیقات تومورهای مغزی اهدا شد تا خرج 16 هزار پوندی عمل جسیکا سیمپکین 19 ساله مهیا شود.
در انتها گفتنی است که تریومف موتورسیکلت (Triumph Motorcycles)، در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت موتورسیکلت سازی بریتانیا به شمار می‌رود که برای اولین بار توسط جان بلور در سال 1984 میلادی، پس از رونق گرفتن شرکت اصلی "تریومف انجینرینگ (Triumph Engineering)" تاسیس شد. درست است که قدمت این کمپانی از مرز 33 سال تجاوز نمی‌کند، ولی در واقع این برند ادامه دهنده راه کمپانی اصلی موتورسیکلت سازی بریتانیایی یعنی "بون ویل کاونتری (Bonneville Coventry)" است که از سال 1902 میلادی کار خود را آغاز کرده بود و حالا دانش فنی و مهندسی خود را به کمپانی جدید "Triumph" منتقل کرده است

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/17
یه چهار تاعکس هم میذاشتی