موضوعات داغ

626 اسب بخار قدرت برای سریعترین سدان بنتلی

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی بنتلی برای اینکه بتواند خودروی لوکس چهار درب "فلاینگ اسپر" را به مرز سرعت 320 کیلومتر بر ساعت برساند، اقدام به تقویت پیشرانه 12 سیلندر آن کرده است که در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با آن خواهیم داد.
بنتلی فلاینگ اسپر W12که به انتهای نام آن "S" اضافه شده است، در زیر کاپوت خود پیشرانهای 12 سیلندر BiTurbo با حجمی 6 لیتری دارد که طبق تعاریف بنتلی با 10 اسب بخار قدرت بیشتر و 20 نیوتن متر گشتاور بیشتر، حداکثر نیروی تولیدی آن به 626 اسب بخار و همچنین گشتاور تولیدی آن را هم به 820 نیوتن متر افزایش داده است تا در عمل نه تنها به هدف خود یعنی حداکثر سرعت 320 کیلومتر بر ساعت برسد، بلکه 5 کیلومتر سریعتر از هدف تعیین شده خود بتواند به سقف سرعت 325 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
در کنار قدرت و سرعت افزایش یافته، شاهد کاهش زمان شتاب گیری خودرو هم هستیم. در مدل استاندارد بنتلی فلاینگ اسپر W12، شتاب صفر تا صد در عرض 4.5 ثانیه صورت می‌گرفت، ولی در بنتلی فلاینگ اسپر W12 S با داشتن قدرتی بیشتر، کاهش 0.1 ثانیه‌ای را در شتاب گیری شاهد هستیم تا این خودرو در عرض 4.4 ثانیه موفق به ثبت سرعت 100 کیلومتر بر ساعت شود.
قدرت تولیدی موتور به طور مداوم بین هر چهارچرخ خودرو تقسیم می‌شود، ولی برای شتاب گیری و هدایت بهتر خودرو، تقریبا 40 درصد نیروی تولیدی به چرخ‌های جلو و مابقی 60 درصد هم به چرخ‌های عقب ارسال می‌شود.
در راستای حمایت بیشتر از قدرت و سرعت افزایش یافته، بنتلی علاوه بر بهبود سیستم تعلیق، از سیستم ترمز کربن/ سرامیکی با کالیپراسیون مشکی رنگ استفاده کرده است که می‌توان به صورت اختیاری برای ماشین خود سفارش داد.
علاوه بر این‌ها، بنتلی یکسری اصلاحات و ویرایشات ظاهری هم ترتیب داده که برخی از آن‌ها شامل رینگ‌های 5 پره‌ای مشکی رنگ براق 21 اینچی، چراغ‌های تاریک جلو و عقب، سیستم تعلیق بهینه سازی شده با ارتفاعی کمتر، جلوپنجره مشبک رادیاتور مشکی رنگ، دیفیوزر عقب جدید، قاب مشکی رنگ آینه‌ها و... می‌شود.

قدرت بیشتر برای سریعترین سدان بنتلی


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد