موضوعات داغ

لکسوس UX، کانسپتی برای آینده

عکس مطلب اول
نمایشگاه خودرویی پاریس را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت خودروسازی در سال عنوان کرد. نمایشگاهی که در آن آخرین دستاوردهای کمپانی‌های بزرگ خودروسازی به نمایش در می‌آید. کانسپت لکسوس UX هم یکی از از ماشین‌هایی خواهد بود که طبق گفته منابع نزدیک به لکسوس، قرار است در نمایشگاه خودرویی پاریس به نمایش در بیاید، ولی قبل از آن به صورت آنلاین رونمایی خواهد شد.
تصویری که هم اکنون در پنل بارگذاری شده است، یک تصویر پیش نمایش از لکسوس UX خواهد بود که با جثه‌ای بزرگ‌تر از لکسوس NX و لکسوس RX خود را در صنعت خودروسازی مطرح می‌کند. البته این جثه تقریبا بزرگ، رینگ‌های بسیار بزرگی را هم با خود دارد که برای یک طرح کانسپت تازه وارد چندان عجیب نیست و می‌توان رینگ‌هایی کوچک‌تر و معقول‌تر را زمانی که به مراحل پایانی نزدیک شود، انتظار داشت.
یکی دیگر از ویژگی‌های اساسی این ماشین را هم می‌توان آینه‌های جانبی آن عنوان کرد، زیرا بجای آنان از دوربین‌های پیشرفته استفاده شده است تا با قوانین آینده ژاپن هم مطابقت داشته باشد. در این خصوص، سازمان حمل و نقل ژاپن مقرر کرده است که از پاییز امسال تمامی خودروهای تولید شده در این کشور ملزم به استفاده از دوربین خواهند بود، حالا یا به جای آینه‌های جانبی، یا بر روی سپر جلو و عقب که بتواند دید بهتری برای رانندگان داشته باشد.
از مشخصات فنی این خودرو تاکنون صحبتی نشده است، ولی با توجه به طراحی دو خروجی اگزوز برای این شاسی بلند کانسپت، قطعا می‌توان حضور پیشرانه‌ای درون سوز را تایید کرد، حالا یا در قالب سیستم محرکی هیبریدی، یا تنها با پیشرانه‌ای درون سوز قدرتمند که بعید است برای خودروهای آینده این شکلی از گزینه دوم استفاده شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد