موضوعات داغ

ام جی 360 ، اژدهایی که روی خط تولید می رود

عکس مطلب اول
روز گذشته بود که همکاران ما در سایت خودروبانک خودرویی را در حال تست و بررسی در سطح شهر دیدند که هنوز به بازار ایران عرضه نشده است. خودرویی در حال تست با پلاک آزمایش فنی که برای ما خودروبانکی ها موضوعی بسیار مهم است و نشان از خودروی جدیدی است که قرار است به زودی به ایران بیاید. لذا عکس هایی از این خودرو تهیه کردیم و به سرعت به جمع آوری اطلاعاتی تکمیلی پرداختیم تا در مورد آن با هم به صحبت بنشینیم.
این خودرو در حقیقت رووی 360 است یعنی همان شرکت سایک SAIC که صاحب کمپانی های بزرگی همچون ام جی است. جالب است که بدانید این خودرو نیز قرار است به زودی در یکی از شهرهای غربی کشور وارد خط تولید شود و با برند ام جی (در عکس های گرفته شده لوگوی سایک روی این خودرو نصب شده) به بازار عرضه شود پس به زودی شاهد ام جی 360 در بازار خواهیم بود آن هم تولید شده در داخل کشور!
بگذارید بیشتر در مورد خود ام جی 360 صحبت کنیم. این خودرو در حقیقت یکی از جدیدترین محصولات شرکت سایک است و مدل 2015 محسوب می شود. روی این خودرو دو پیشرانه 1.4 لیتری توربو و 1.5 لیتری تنفس طبیعی قابل نصب است که قرار است با پیشرانه 1.5 لیتری به بازار ایران عرضه شود. این پیشرانه می تواند حداکثر 107 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 135 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه را تولید کند و تمامی این خودرو را از طریق گیربکس 4 سرعته خودکار (یا 5 سرعته دستی) به چرخ های جلو منتقل کند.

ام جی 360

ظرفیت باک بنزین ام جی 360 حدود 55 لیتر است و استاندارد آلایندگی آن یورو 5 است. از نظر ابعاد و اندازه هم باید گفت که با 4579 میلیمتر طول، 1804 میلیمتر عرض و 1490 میلیمتر ارتفاع باید آن را خودرویی بزرگ تر از پژو 405 خودمان دانست و تقریباً هم اندازه های بسترن است البته با کمی قد بلندتر!
خودروی مشاهده شده توسط خودروبانک فعلاً در مرحله آزمایش فنی است و نمی توان آن را به عنوان نمونه نهایی که قرار است به بازار بیاید دانست اما به صورت کلی روی این خودرو تجهیزاتی همچون چراغ مخصوص روز، آینه های جانبی برقی، سانروف، روکش چرمی صندلی ها، 6 بلندگو، سیستم ناوبری، سیستم تهویه مطبوع خودکار، سیستم کنترل باد لاستیک های TPMS ، سیستم های پایداری TCS و EPS و دوربین عقب قابل نصب است اما باید تا ورود این خودرو به بازار منتظر باشیم.
شاید یکی از مهم ترین نکات این خودرو، تولید این خودرو در داخل کشور است که می تواند قیمت آن را به صورت چشمگیری از رقیبانی که به صورت کامل وارد می شوند، کمتر کند و آن را در بازه خرید تعداد بیشتری از افراد جامعه قرار دهد. همچنین ام جی 360 می تواند با تکیه بر عقبه برند ام جی که توانسته با خودروهایی همچون ام جی 6 و ام جی GS برای خود اسم و رسمی به پا کند، به فروش خود کمک کند و قطعاً تولید یک خودرو در داخل می تواند نگرانی های تامین قطعات برای خدمات پس از فروش را نیز کم کند.
اما کماکان خودروبانک تا معرفی و رونمایی رسمی از این خودرو صبر می کند و اطلاعات تکمیلی در مورد ام جی 360 را در همین صفحه برای شما قرار خواهد داد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد