موضوعات داغ

گردهمایی فوق العاده خودروهای خاص و تیونینگ در ایرلند

عکس مطلب اول
خوشبختانه در این چند سال اخیر با تحرکاتی مفید، شاهد ورود و گسترش واژه "گردهمایی" در صنعت خودروسازی ایران بوده‌ایم و تاکنون خودروهای کلاسیک کشور و یا یک برندهای خاص در قالب گردهمایی به دور هم جمع شده‌اند که هم دارندگان محصولات از اطلاعات یکدیگر استفاده می‌کنند و هم از طرفی دیگر ماشین بازها را مستفیض کرده‌اند.
درست است که این واژه چندسالی می‌شود در میان ماشین بازها جا افتاده است، ولی همچنان کمی و کاستی‌های فراوانی همچون اطلاع رسانی‌های نه چندان مطلوب، پذیرایی ناامید کننده و یا مکانی مشخص برای گردهمایی وجود دارد که باعث می‌شود شور و نشاط یک گردهمایی واقعی محقق نشود. این‌ها مقدمه‌ای بود بر بحثی که می‌‌خواهیم در ادامه دنبال کنیم.
در ایران عموم گردهمایی‌ها به خودروهای کلاسیک و یا ماشین های یک برند خودروسازی خاص مثل BMW، ام جی، بسترن و... برمی‌گردد. اما گردهمایی واقعی را می‌توان در ایرلند دنبال کرد. جایی که با برنامه ریزی انتخاب شده و اطلاع رسانی دقیق صورت گرفته و همچنین تمامی ماشین‌های شرکت کننده در گردهمایی تقویت شده‌اند و در جریان مراسم هم پذیرایی مفصلی صورت می‌گیرد.
برخلاف اتومبیل‌های ایرانی که کلاسیک هستند و یا تغییرات محدودی در ظاهرشان ایجاد می‌شود، ماشین‌های شرکت کننده در گردهمایی Juicebox BBQ ایرلند علاوه بر تغییرات سنگینی که ظاهرشان متحمل شده است، پیشرانه‌های اصلاح شده و قطعاتی اضافی در داخل و خارج کابین خود دارند که آدم را ساعت‌‌ها مجذوب خود می‌کند. حال در کنار این همه جذابیت پذیرایی مفصل را هم اضافه کنید.
در ادامه گالری تصاویر این گردهمایی باشکوه برایتان آماده شده است، برنامه‌ای که امید می‌رود روزی در کشور با چنین سطحی برگزار شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/28
به به چه خودرو هایی تو این گرد همایی های درست حسابی آدم می بینه. چقدر ام جی تو این گردهمایی اومده ! معلومه که ام جی جزو بهترین خودرو های اسپرت در سطح جهانه !شماره یک شتاب و هندلینگ بخاطر شاسی دینامیک ! ام جی دوستا یه گرد همایی خودروهای خاص و تیونینگ نشونه ما بدن که یه مدل ام جی توش باشه ...
1395/6/29
گرد همايي اونا پذيرايي هم داره. ياد بگيرين !!!!