موضوعات داغ

هوراکان سوپرشارژر با 830 اسب وحشی + فیلم

عکس مطلب اول
در صنعت خودروسازی جهان برخی اتومبیل‌ها وجود دارند که از استعداد بالایی در ویرایش و تیونینگ برخوردارند. به عنوان مثال بوگاتی ویرون یکی از سریع‌ترین سوپراسپرت‌های جهان به شمار می‌رود که به هیچ وجه استعدادی در تیونینگ ندارد، اما در مقابل محصولات لامبورگینی قرار دارند که هرگونه تیونینگ و ویرایش بر روی آنان می‌نشیند. حال پیرو این موضوع، تیونری آلمانی تحت عنوان "نوویتک تورادو" که فقط و فقط محصولات لامبورگینی را انتخاب و تقویت می‌کند، برپایه سنت دیرینه خود بار دیگر به سراغ محصولات لامبورگینی رفته و این بار با تقویت لامبورگینی هوراکان، جدیدترین پروژه خود را آماده کرده است.

تیونینگ لامبورگینی

در قدم اول، نوویتک تورادو ویرایش ظاهر را در دستور کار قرار داده و با ارائه یک بسته آیرودینامیکی به تقویت کوچک‌ترین عضو لامبورگینی پرداخته است. قسمت‌های تغییر یافته در این پوست اندازی بزرگ هم شامل ورودی‌های بزرگ‌تر بر روی سپر جلو، بامپرهای کشیده‌تر برای تولید نیروی چسبندگی بیشتر، رکاب‌های فیبرکربنی زیر درها که در انتهای خود ورودی هوا دارند، رینگ‌های 20 و 21 اینچی آلیاژی به ترتیب برای چرخ‌های جلو و عقب، سیستم اگزوز فولادی ضدزنگ، کاپوت برجسته در جلو، درب فیبرکربنی محفظه پیشرانه در عقب، باله نسبتا بزرگ فیبرکربنی، چراغ‌های پیشانی تاریک و در نهایت دیفیوزری فیبرکربنی بزرگ‌تر می‌شود.
در زیر کاپوت ماشین اسپرت لامبورگینی هم پیشرانه‌ای تنفس طبیعی 5.2 لیتری وجود دارد، ولی نوویتک تورادو با نصب سوپرشارژرهای قدرتمند بر روی این پیشرانه 10 سیلندر، باعث شده قدرت تولیدی موتور از حالت استاندارد 580 اسب بخاری به حداکثر 830 اسب بخار افزایش پیدا کند. از عملکرد این نیرو در خروجی صحبتی نشده، ولی قطعا می‌توان انتظار شتابی زیر 3 ثانیه و حداکثر سرعتی بیش از 350 کیلومتر بر ساعت را داشت که در این مورد اصلاحات ظاهری حمایت‌های مورد نظر را انجام خواهد داد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد