موضوعات داغ

گرند تورر، قوی سفید میتسوبیشی

عکس مطلب اول
بدون اغراق، شرکت میتسوبیشی فعال‌ترین خودروساز جهان در ارائه ماشین‌های کانسپت است که عمده طرح‌های آن به ماشین‌های شاسی بلند مربوط می‌شود. حال پیش از شروع بکار نمایشگاه بین المللی پاریس 2016 از هفته آینده، این خودروساز به صورت آنلاین کانسپتی دیگر در سگمنت شاسی بلندها با نام "گرند تورر (Ground Tourer)" رونمایی کرده که از یک طراحی کاملا جدید سود می‌برد.
در این خودرو شاید جلوپنجره همانند دیگر شاسی بلند‌های این کمپانی باشد، ولی همچون خصوصیات ظاهری سیتروئن C3، چراغ‌های اصلی روشنایی به اطراف سپر منتقل شده و به جای آن چراغ‌های مخصوص روز نصب شده‌اند. بدنه بزرگ و حجیم خودرو در کنار فاکتورهای پیشرفته طراحی، نشان از یک شاسی بلند لوکس و مدرن دارد که باعث شده برخی رسانه‌ها این ماشین را نسل چهارم میتسوبیشی اوتلندر خطاب کنند.
گالری تصاویر این محصول هم در نمای بیرون خلاصه می‌شود و تاکنون تصویری از داخل کابین ارائه نشده، ولی میتسوبیشی در صورت تایید تولید این شاسی بلند، وعده کابینی کاملا چرمی، مجموعه داشبوردی ارگونومیک برای سهولت در استفاده و در نهایت سیستم‌های نوین صنعت خودروسازی را داده است.
این شاسی بلند نیز همانند دیگر شاسی بلند‌های کانسپت میتسوبیشی، در صورت تایید تولید با سیستم محرکی پلاگین هیبریدی راه اندازی خواهد شد که متشکل از 2 موتور محرک الکتریکی و یک پیشرانه احتراق داخلی نامعلوم است. مقدار قدرت و گشتاور این سیستم محرک مشخص نشده، ولی گفته شده با پرکردن باک سوخت و همچنین شارژ کامل باتری‌های نسل جدید میتسوبیشی می‌توان تا مسافتی 1200 کیلومتری را پیمود، اما در حالت الکتریکی می‌توانند120 کیلومتر دوام داشته باشند.
با داشتن این سیستم محرک، در عمل یک خودروی چهار چرخ محرک خواهید داشت که نیروی موتور احتراق داخلی به چرخ‌های جلو ارسال شده و همچنین نیروی دو موتور الکتریکی هم به طور مستقیم در چرخ‌های عقب مصرف می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/21
شبيه نون خامه اي است