موضوعات داغ

پژو 207 به زودی وارد خط تولید می شود

عکس مطلب اول
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قالب و ابزار و مواد اولیه، در حالی دیروز در شرکت ساپکو افتتاح شد که به گفته مدیرعامل این شرکت، ایران خودرو در سال آینده تیراژ محصولات خود را افزایش خواهد داد.آن طور که حسین نجاری عنوان کرد، ایران خودرویی‌ها طی سال 96 حدود 700 هزار دستگاه انواع خودروهای سواری و تجاری را تولید خواهند کرد که نشان از افزایش چند درصدی تیراژ نسبت به برنامه امسال این شرکت دارد.
به نقل از دنیای اقتصاد، نجاری در ادامه از عرضه پژو 207‌ای به بازار نیز خبر داد و تاکید کرد که این محصول تا پایان مهرماه امسال روانه بازار می‌شود.مدیرعامل ساپکو در ادامه افزود: در راستای تولید خودروهای جدید با همکاری پژو قالب‌ها، ابزار و قطعات مورد نیاز برای تولید این خودروها در داخل تولید خواهد شد.پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قالب و ابزار و مواد اولیه با حضور شرکت‌هایی از آلمان، سوئیس، ترکیه، سوئد، ایتالیا، پرتغال، کره‌جنوبی، چین و ایران از دیروز در محل ساپکو آغاز به کار کرد.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/6
Oto ham dare?
1395/7/8
تا اخره سال میخان بدن بیرون اما اصلا نمی ارزه و بشدت قیمت بالایی میفروشنش.اچ۳۰بهتره.فقط فیسش 207خیلی خوب شده.
1395/7/7
واقعا به ایران خودرو تبریک می گم که تولید این ماشین از رده خارج رو دوباره شروع کرده!!! واقعا باید بهش صد آفرین گفت!!! لابد قیمتش رو هم تو فضا تعیین می کنن!!!
1395/7/7
از خودروبانک بعیده اسم 206 پلاس رو 207 خطاب کنه در حالی ک 207 یه ماشین خیلی جذاب تر و شیک تریه
1395/7/7
تو نمایشگاه مشهد از نزدیک دیدمش
از کیفیت داشبورد کاسته شده بود و رنگ بعضی قطعات داشبود با هم و با نسخه فرانسوی قدیم فرق داشت
طرح چراغ های جلو هم بر خلاف عکس ها که به نظر زیباتر میاد اما زشت تر شده

تنها نکته مثبتش فرمون جدیدش بود
1395/7/7
حداقل ۲۰۸ رو مونتاژ میکردین که یکم جدید هست . آخه این لگن چیه
1395/7/7
حتی یک بار هم یادم نمیاد که خودروسازهای ایران خودروی جدید در خط تولیدشون رو سر وقت تحویل بدن.اولین سری ثبت نام این خودرو فک کنم برای تحویل مرداد بود.حالا تازه از آخر مهر میخوان تولیدش رو شروع کنن.
1395/7/7
این ماشین در اصل پژو 206 پلاس نام دارد که در ایران میگن 207I اگر 207 رو سرم کنید با این خیلی فرق داره این فقط فیس لیفت 206 هست
1395/7/7
تفاوت ٢٠٧ با اين ٢٠٧ وطني در شكل درب عقب و چراغهاي عقب و قرار گرفتن كليد بالابر شيشه ها روي داخل دربهاست، باقي چيزهاش همون موتور tu5 كه هنوز هم پژو ازش استفاده ميكنه، اينقد ميگين از رده خارج انگار تو دنيا دارن ماشين فضايي سوار ميشن، عزيز من تو يه كشور جهان سومي هم نيستيم،يه سر به اروپايزشرقي بزن تو نت لااقل بفهمي ما عقب تريم، شخصيت خودمونم عقب تره، انتظار داري ما مردم با اين وضعمون چه ماشيني سوار بشيم؟ والا وسط تورنتو هم ماشين هاي دهه ٩٠ به وفور استفاده ميشه هيچ هم ايرادي نداره، جاي ايراد گرفتن از تكنولوژي و كارخانجاتمون، يكم خودمون و ديدمون رو اصلاح كنيم، با پيكان هم درست رانندگي كني و حقوق هم رو رعايت كنيم، سواريش لذت بخشه