موضوعات داغ

نجات معجزه آسای یک نوجوان به لطف فداکاری تندر 90

عکس مطلب اول
یک جوان 16 ساله روسی بعد از اینکه خود را از طبقه 23 یک مجتمع مسکونی به پایین پرت می‌کند، به طور معجزه آسایی با فرود آمدن بر روی یک دستگاه رنو L90 جان سالم به در می‌برد.
اگر از هر پدر و مادری بپرسید که سخت‌ترین دوره تربیت فرزندان چه زمانی است، قطعاً به شما خواهند گفت که دوره نوجوانی دشوارترین لحظات برای تربیت و کنترل فرزندان است. حال قدرت هورمون‌های دوران نوجوانی، حکایت از پسری 16 ساله روسی دارند که تصمیم می‌گیرد خود را از بالکون طبقه 23 ساختمان مسکونی به پایین پرتاب کند، اما خوشبخاته با سقوط بر روی یک دستگاه رنو لوگان که در داخل کشور با نام "تندر" شناخته می‌شود، جان سالم به در می‌برد تا کمی بیشتر بر روی اقدام ناشایست خود و موهبت الهی فکر کند. شاید باورتان نشود، ولی والدین این نوجوان 16 ساله دلیل این اقدام را مسئله "عشق" عنوان کرده‌اند.
البته برخی منابع دلیل سقوط این نوجوان 16 ساله را شیرین کاری جسورانه آن برای جنسی مونث عنوان کرده‌اند که با یک اشتباه محاسباتی کنترل خود را از دست داده و باعث شده این نوجوان روسی از ارتفاع تقریبا 70 متری به پایین سقوط کند. البته نجات معجزه آسای این نوجوان به منزله سالم بودن آن نیست، زیرا آسیب‌های جدی به آن وارد شده و در حال حاضر در بیمارستان سپری می‌کند. اما همین زنده ماندن را باید مدیون رنو لوگانی باشد که در زیر ساختمان پارک بوده است.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/11
از بس سقف تندر بلنده ضربه رو گرفته!
1395/7/11
شايدم تبليغاتي بوده
ببينيد چند بار اسم L90 و لوگان و تندر تو اين خبر اومده
1395/7/11
ال 90 عشششششششقه
1395/7/11
یه روزی اخبار منم پخش میشه ... ولی تندری در کار نیست که نجات بده

گاه و بیگاه پر از پنجره های خطرم
به سرم میزند این مرتبه حتما بپرم
1395/7/13
پخش بشه چه اهمیتی داره.همین الان برو خودتو بکش.اگه فکر کردی ذره ای برای کسی مهمی بدون خیلی احمقی.اون سر دنیا مردم به خاطر شرف دارن میمیرن اینجا یه احمق می خواد به خاطر یه دختر یا هر کوفت دیگه بمیره.فقط یه تیکه اشغاله که نمیتونه ارزش زندگی کردن رو درک کنه
1395/7/11
این دیگه کیه؟ برو خدا رو شکر کن نیفتادی روی پراید! البته بعید میدونم در روسیه پراید باشه! بازم دم ستونهای محکم ال 90 گرم. برو به رنو بگو واست تبلیغ کردم شاید یدونه تلیسمان بهت داد... والا
1395/7/11
متولدین قرن 21 فقط به درد این میخورن ببندیشون به گاری.
1395/7/11
چرا این لوگانه انقدر بد له شده؟
هر چی باشه اون طرف آدمه از گوشته این آهنه مثلا😃😃😃
1395/7/12
بابا جان فداکاری لوگان و مدیون اون بودن یعنی چی؟ معجزه خدا بوده که اون زنده بمونه...طرف راه راست دوستش به شوخی هلش میده میخوره زمین ضربه مغزی میشه و میمیره بعد این از 70 متر راه سقوط کرده روی آهن بعد میگین مدیون لوگان هست؟.....فداکاری......
1395/7/12
اتفاقا این اصلا تبلیغ خوبی برای تندر نیست. اگه ستون های تندر محکم تر بودند ایشون الان مرده بود. جمع شدن ماشین باعث شده ضرب گرفته بشه.
1395/7/12
دوستان چرا فکر میکنین محکم بودن تندر باعث نجاتش شده؟اینکه زنده مونده فقط یه شانسه وگرنه بدنه تندر از زمین محکم تره؟ یکی اومده میگه از بس سقش بلنده نجاتش داده.خب چه ربطی داره دوست من؟
1396/2/23
واسه یه دختر خودتو از ارتفاع ۷۰ متری بندازی پایین!!!
این دسته گل اگه زنده بمونه هم برای جامعه بشری خطرناکه چون معلوم نیست چه حرکت دیوانه وار دیگه ای انجام بده