موضوعات داغ

برنامه پژو سیتروئن برای حضور در بازار آمریکا

عکس مطلب اول
مدیرعامل گروه خودروسازی پژو سیتروئن اعلام کرد این خودروساز طی یک دوره 10 ساله و به صورت گام به گام به آمریکای شمالی باز خواهد گشت و به همین منظور ابتدا خدمات حمل و نقل در این منطقه ارائه خواهد کرد. به گزارش آتوموتیو نیوز، کارلوس تاوارس، مدیرعامل پژو سیتروئن، در حاشیه نمایشگاه خودروی پاریس گفت این خودروساز ابتدا از طریق همکاری با فراهم‌کنندگان خدمات حمل‌ونقل وارد آمریکای شمالی خواهد شد و سپس خودروهای تولید پژو سیتروئن را به بازار این منطقه عرضه خواهد کرد.
به نقل از دنیای اقتصاد، او گفت:«ما گام به گام به بازار آمریکای شمالی وارد می‌شویم و ابتدا خدمات حمل و نقل عرضه می‌کنیم تا از این طریق از انتظارات مشتریان آگاهی پیدا کنیم. آخرین گام فروش برندهای خودمان در این منطقه خواهد بود.» این خودروساز در ماه سپتامبر اعلام کرده بود قصد دارد از طریق همکاری و شراکت با شرکت بالوره، در لس‌آنجلس خدمات استفاده مشترک از خودرو را ارائه کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/12
جالبه به نحوه ورود پژو سیترون به ایران هم یه توجهی بشه. دیگه چی بگیم!! دیگه همه می دونن !!!!!
1395/7/13
توی ده سال می خواد وارد بازار آمریکا بشه در حالی که ژاپنی ها و کره ای ها اونجا غوغا کردن. با این حال یک سری از دوستان و پیج ها از برندهای فرانسوی با آب و تاب خاصی تعریف می کنن.