موضوعات داغ

جدیدترین قیمت محصولات سانگ یانگ در جشنواره پاییزی + جدول

عکس مطلب اول
جدیدترین قیمت سانگ یانگ تیوولی و نیوکوراندو در جشنواره پاییزی محصولات سانگ یانگ مشخص شد.
در فروش پاییزه محصولات سانگ یانگ، 2 روش فروش نقدی و اقساطی برای دو مدل سانگ یانگ تیوولی و نیوکوراندو در نظر گرفته شده است که در فروش نقدی برای سانگ یانگ تیوولی قیمت پایه 89 میلیون تومانی بعلاوه سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد تعیین شده است.
برای فروش نقدی سانگ یانگ نیوکوراندو هم قیمت پایه 136 میلیون و 500 هزار تومانی به همراه سه پیش پرداخت 80 میلیونی، 60 میلیونی و 40 میلیون تومانی در نظر گرفته شده که سود مشارکت در تمامی آنان 20 درصد و سود انصراف هم 16 درصد به صورت سالیانه تعیین شده است.
برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی و همچنین آگاهی از جزییات فروش نقدی می‌توانید به جداول شرایط فروش محصولات سانگ یانگ در ادامه مطلب مراجعه کنید.
- تیوولی، ماجراجوی جوان:
تیوولی یک اتومبیل شهری ولی با قابلیت‌های استفاده در جاده‌های خارج از شهری، محصولی منحصر به فرد از کشور کره به شمار می‌رود که با پیشرانه‌ای 1600 سی‌سی می‌تواند در عرض 10.5 ثانیه با وزن حدودا 1270 کیلوگرمی از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر قدرت تیوولی 128 اسب‌ بخار و حداکثر گشتاور آن هم 160 نیوتن‌متر است که تنها با مصرف سوخت 5.7 لیتر به ازای هر صد کیلومتر رانندگی ترکیبی در شهر و بزرگراه بدست می‌آید. علاوه بر این‌ها، حجم صندوق بارتیوولی 432 لیتر، استاندارد آلایندگی تیوولی یورو6 و همچنین دارای پنج ستاره ایمنی از سازمان ایمنی KNCAP کره می‌باشد، به همین دلیل تبدیل به یکی از کاندیدای برترین خودروی جهان (WCOTY) و اروپا (ECOTY) در سال 2016 میلادی و برنده جایزه بهترین ارگونومی صندلی خودرو در کره جنوبی شده است.
- نیو کوراندو , نهایت کارایی در اوج زیبایی:
خودروی نیو کوراندو در دو تیپ پرمیوم (فول) و اپتیموم در ایران عرضه می‌گردد. این خودرو دارای موتور 4 سیلندر با حجم 2000 سی‌سی و قدرت 150 اسب بخار است و سیستم انتقال قدرت آن متشکل از جعبه دنده‌ای 6 سرعته تیپ ترونیک با قابلیت تغییر دنده از روی فرمان و قربیلک سردنده است که در نهایت نیروی تولیدی موتور را به دو دیفرانسیل هوشمند Active AWD در جلو و عقب می‌رساند.
از آپشن‌های رفاهی این خودرو هم می‌توان به شیشه‌های برقی ٬ فرمان هیدرولیک با تنظیم ارتفاع٬ برف پاک کن مجهز به سیستم یخ زدا٬ اکو کنترل کروز٬ آینه هوشمند، سیستم نویگیشن ٬ تهویه مطبوع اتوماتیک با کنترل رطوبت و کیفیت هوا٬ آینه‌های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن٬ سان روف برقی٬ صندلی راننده برقی 8 حالت و سرنشین جلو 4 حالت برقی٬ گرم کن صندلی‌های ردیف جلو٬ تنظیم اتوماتیک روشنایی چراغ‌های جلو٬ رینگ 17 اینچ و امکانات ایمنی مانند :8 ایربگ٬ مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) سیستم تقسیم نیروی الکترونیکی ترمز (EBD)، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم ضد واژگونی (ARP)، سیستم کنترل سرعت خودرو در سرپایینی (HDC) ٬ سیستم ضد سرقت خودرو و ریموت کنترل و IsoFix و... اشاره کرد.

شرایط فروش فصل پاییز خودروهای سنگ یانگ


نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/12
محصولات سانگ یانگ از بهترین خودرو ساز های جهان هست و میشه روی ماشین هایی سانگ حساب بلند مدت باز کرد.....
1395/7/13
من هم قبول دارم، ولی شرایط فروش بسیار سختی داره به ویژه تیوولی اون هم در شرایطی که سایر شرکتها محصولاتشون رو تحویل فوری نهایتا" یک ماهه گذاشتن با اقساط یکساله بدون سود....
1395/7/13
سلام دوستان من از ماشینم زیاد استفاده نمیکنم چیکار کنم باتری ماشین نخوابه ؟
1395/7/13
تحویل 120 روز کاری یعنی برو 7 ماهه دگه...اونم با بد قولی این شرکت....89 تومان هم بدون ارزش افزوده و مالیاته.....خیلی از اپشن هایی رو هم که نام بردن موقع تحویل روش نیست......شتابش هم 11/5
1395/7/13
با این شرایطی که رامک خودرو گذاشته هیچوقت این برند تو ایران درست و حسابی جا باز نخواهد کرد
تحویل 120 روزه کاری که معادل 6 ماه خواهد شد! کسی واسه بنز هم 6 ماه صبر نمیکنه چه برسه سانگ یانگ
این برند در مقایسه با چینی ها خوبه اما ارزش اینهمه صبرو نداره