موضوعات داغ

201 اسب بخار قدرت در سینه کیا سول SX فیس لیفت

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی کیا برای شلوغ کردن غرفه خود در نمایشگاه پاریس، فیس لیفت کیا سول SX را با پیشرانه‌ای 201 اسب بخاری توربو معرفی کرد.
این خودروی کراس اوور در نمایشگاه بین المللی پاریس 2016 که از اوایل ماه جاری کار خود را پایتخت فرانسه آغاز کرده بود، با پیشرانه‌ای توربوشارژر 1.6 لیتری T-GDI معرفی شده است که می‌تواند حداکثر نیرویی 201 اسب بخاری تولید و از طریق جعبه دنده‌ای 7 سرعته دوکلاچه به سمت چرخ‌های جلو ارسال کند تا در عمل شتابی صفر تا صد 7.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعتی بدست آید.
علاوه بر پیشرانه، ظاهر کیا سول هم فیس لیفت شده و حالا از یک جلوپنجره سنتی در کنار ورودی منحصر به فرد روی سپر، سپر جلو و عقب جدید، چراغ‌های LED و مخصوص روز، حاشیه متفاوت گلگیرها، رینگ‌های آلیاژی 10 پره‌ای 18 اینچی، روکش‌های ترکیبی چرم و پارچه مشکی رنگ با دوخت نارنجی، غربیلک فرمان اسپرت D کات و ... سود می‌برد. از نظر امکاناتی هم فیس لیفت کیا سول SX به یک سیستم سرگرمی جدید با سه نوع صفحه نمایشگر 5 اینچی، 7 اینچی و 8 اینچی مجهز شده که قابلیت پشتیبانی با اپل کارپلی و آندروید گوگل اتو را دارد.
با نصب گیربکس DCT بر روی پیشرانه هم سه حالت عادی، اکو (محیط زیست) و اسپرت در اختیار راننده قرار خواهد گرفت که ماشین را برحسب نیاز آماده می‌کند. سیستم‌های جدید ایمنی هم در این خودرو شامل سیستم تشخیص نقاط کور و سیستم هشدار تراکم ترافیک می‌شود.
در انتها شرکت کیا اعلام کرد که این محصول را به طور گسترده در سراسر جهان عرضه خواهد کرد و قیمت نهایی آن را با نزدیک شدن به زمان عرضه مشخص خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد