موضوعات داغ

یک طراح ایرانی برای هامان کیت بدنه لامبورگینی طراحی کرد + فیلم

عکس مطلب اول
چند روز پیش در یکی از پیج های معروف لامبورگینی در اینستاگرام، به طرحی برخوردیم که خالق آن را سعید فرگاه معرفی کرده بود و مورد استقبال هواداران این برند معتبر هم نیز قرار گرفته بود. اگر خاطرتان باشد، مهندس فرگاه حدود 3 سال پیش نیز یک طرح دیگری را در ایران پیاده سازی کرده بود که در این مقاله می توانید بیشتر با آن آشنا شوید.
اجازه دهید بیشتر با این طرح جدید لامبورگینی توسط ایشان آشنا شویم.
مهندس سعید فرگاه مدیر عامل شرکت پارسیس طرح فرگاه (شماره ثبت : 408187) و عضو هیئت مدیره شرکت بتیس سازه کیش ، دارای سابقه درخشان در طراحی و ساخت سه خودرو ملی در ایران است که طرح های ایشان برای ایران خودرو بوده و جایگزین تولیدی خودروی سمند و 206 صندوق دار به ارزش هر کدام 130 میلیارد تومان است که در حال مذاکرات برای تولید است و رونمایی این خبر ملی به صورت رسانه ای در ایران از شبکه ی سراسری خبر پخش شد و روش مهندسی ساخت ایشان به عنوان نوآوری مهندسی مستقیم به نمایشگاه IFIA اختراعات ژنو سوئیس راه پیدا کرد.
تیم شاهین طلایی www.GulfGoldenFalcon.com با مدیریت سعید فرگاه که هم در ایران و هم در امارات فعالیت دارد با پشتوانه ارتباطی قوی در خارج اقدام به راه اندازی شرکت در زمینه طراحی خودرو و تیونینگ با برند فرگاه دیزاین Fargah Design کرد . زمینه فعالیت روی خودرو های اسپرت و لوکس مطرح دنیا است و اولین محصولش لامبورگینی 2018 نسخه SF است .
طراحی لامبورگینی Aventador SF 2018 توسط یک طراح ایرانی مهندس سعید فرگاه و قرار داد برای تولید در HAMANN !
از طریق یکی از پیج های اینستاگرام Lambogram و aboutbillionaries و چند پیج معروف دیگر خبر دار شدیم که نسخه لامبورگینی SF2018 با قیمت مشخص در حال بازار یابی و فروش است! این خودرو که در رنگ مشکی مات طلایی، اسپرت نارنجی مشکی فیبر کربن و نسخه پلیس امارات با قیمت 150 هزار دلار در حال بازاریابی و فروش است.
طراحی لامبورگینی توسط مهندس سعید فرگاه (مهندس مکانیک و طراح) به صورت فیس لیفت (تغیرات در تمام قطعات بدنه ) انجام شد، فرگاه در رزومه خود طراحی و ساخت 3 خودرو داخلی را دارد، یکی از خودرو ها به نام خودرو ابهر پلاک هم شد ولی بدلیل عدم همکاری ایران خودرو هنوز به تولید نرسیده.
قرار داد همکاری NDA تیم فرگاه با شرکت HAMANN یکی از بزرگترین تیونر دنیا در جهت ساخت و گارانتی تمام محصولات فرگاه.
جهت ساخت این هایپر خودرو و تمام محصولات آینده تیم فرگاه با شرکت HAMANN قرار داد NDA به امضا رسانده است و ساخت تمام محصولات در هامان با بهترین کیفیت ساخته و گارانتی می شود.
هدف فرگاه طراحی و تیونینگ بر روی پلتفرم ابر خودرو ها است و پس از مدتی طراحی مستقل نسخه فرگاه در دو سبک سوپر اسپرت و SUV شاسی بلند رو نمایی خواهد شد.
چون بنظر خودشان طراحی فیس لیفت روی مطرح ترین خودرو های دنیا جسارت میخواهد! یا کاملا خراب میشود یا موفق! طراحی بر روی پلت فرم خودروهایی که توسط بهترین تیم ها در دنیا طراحی شده است بسیار سخت است چون محدودیت های ابعادی این اجازه را نمیدهد تا تغییرات زیادی اعمال بکنید از طرفی تناسب در طراحی باید حفظ شود در این طرح از فایل شاسی مونوکوک لامبورگینی استفاده شده است تا تغییرات در بدنه کمتر از 80 میلیمتر (8 سانت) باشد.
اصلی ترین محصول فرگاه Golden Falcon شاهین طلایی قایق هایپر اسپرت و سوپر لوکس 18 متری است که هنوز رونمایی نشده است .این قایق بر روی پلت فرم لوکس ترین قایق شرکت ICE MARINE انگلیس است که هنوز رونمایی نشده است.
عکس پرده ای این قایق در کنار لامبورگینی SF.
در واقع این لامبورگینی ست طراحی این قایق هست!

البته مهندس فرگاه از سرمایه گذاران ایرانی نیز دعوت کرد تا با یک همکاری مشترک بتوانند خودروهای خاص تیونینگ شده در ایران را نیز تولید و عرضه کنند و علاقمندان به این همکاری می توانند از طریق سایت ایشان که در زیر آمده، با مهندس فرگاه در تماس باشند:
www.Fargah-Design.com

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/21
بعد....طراحی های ایرانخودرو و سایپا....خصوصا سایپا :/
1395/7/21
فرگاح یا فرگاه؟ مساله این است؟؟؟
1395/7/22
دستش درد نكنه ولي خدايي قبلش بهتر بود
1395/7/22
طراحیش دهاتی و شلوغ و عرب پسند بود!
1395/7/24
نظر توعه دهاتی مهم نیست تو پیج لامبورگینی 17 هزار لایک و کامنت های تمام مثبت خورده .
1396/1/22
وااااااااای خداوکیلی ایول ایول ایول حاااال کردم دممششششششش گرررررررررررم
1396/6/20
متاسفانه انقدر توی کشور محدودیت وجود داره که نخبه هایی مثل ایشون فضا و امکانات مناسب برای خدمت به هموطنانشون رو ندارند چون یه عده پست فطرت فقط به دنبال منفعت طلبی اند و موجب میشن نیروی جوان و خلاق ما از کشور خارج بشه و بره واسه کس دیگه کار کنه !!! البته اگه منم باشم و بهم بها داده نشه میگم گور باباش میرم جایی که قدرمو بدونند !