موضوعات داغ

هیوندای آزرا 2017 با تغییراتی معرفی شد

عکس مطلب اول
در سال 2011 بود که هیوندای مدل آزرا را در سگمنتی کاملاً جدا و بین سوناتا و جنسیس معرفی کرد و در طول این سال ها توانست در بعضی از بازارها فروش خوبی را نیز تجربه کند. حال پنجمین نسل از آزرا برای سال 2017 آماده شده و هیوندای برای این مدل لیست کاملی از تجهیزات جدید را به صورت استاندارد روی این خودرو نصب کرده است.
قیمت پایه این خودرو 35 هزار دلار است و در بعضی از موسسه ها همانند JD Power توانسته رتبه خوبی را از نظر کیفیتی بدست آورد. اولین تغییر روی آزرا 2017 رنگ های جدیدی است که هیوندای ارایه داده و به طور مثال می تواند از این پس آزرا را در رنگ جدیدی به نام مشکی Nocturne نیز تهیه کرد. همچنین رنگ های سفید و نقره ای متفاوتی نیز در لیست خرید این خودرو قرار گرفته اند.
روی آزرا 2017 از سیستم صوتی جدید 550 واتی استفاده شده که از مدل اینفینیتی Logic7 است و صفحه نمایش 8 اینچی نیز روی آن نصب شده است. همچنین سیستم Apple CarPlay و Android Auto نیز روی آن نصب شده و برای صندلی های جلو گرمکن و سردکن نیز در نظر گرفته شده است.

هیوندای آزرا 2017 با لیست کامل تری از امکانات

از دیگر تجهیزات بکار رفته روی این خودرو به صورت استاندارد می توانیم به سیستم روشنایی HID، سیستم خروج از جاده، سیستم کروز کنترل هوشمند، سیستم Start/Stop، سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم ترمز پارک الکتریکی و سقف پانوراما به صورت استاندارد اشاره کنیم.
هیوندای آزرا متاسفانه کماکان تنها با پیشرانه 6 سیلندر 3.3 لیتری عرضه می شود و این بدان معناست که فعلا نمی تواند مجوز واردات را بگیرد. همانطورکه می دانید این پیشرانه می تواند حداکثر 293 اسب بخار و 345 نیوتن متر را تولید کند. همچنین گیربکس استفاده شده روی این خودرو از نوع 6 سرعته خودکار است.
البته باید گفت که با عرضه کیا کادنزا و با لیست کامل تری از تجهیزات و همچنین پیشرانه ای قدرتمند، به نظر می رسد این روزها بسیاری از خریداران نگاهی ویژه تر به آن دارند و شاید نظر بسیاری این باشد که کیا کادنزای جدید خودرویی معقول تر نسبت به آزرا است. نظر شما چیست؟

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/22
یه موتور دوهزار چهارصد بنزینی هم آزرا داره ولی نمیدونم چرا ایران نمیاد تو مناطق آزاد هست
1395/7/22
چون بدرد این ماشین نمیخوره
1395/7/22
قیمتش یه کم زیاده
1395/7/22
آزرا محبوب و دوست داشتنی...حیف
چرا اینقدر هیوندای کم به آزرا توجه میکنه؟؟
پس از این همه سال تازه حالا نسل جدید! کاش مث سوناتا توربو و هایبرید هم داشت تا حداقل ما هم بتونیم از حضورش توی خیابان ها بهره مند شویم...:((
1395/7/22
دقیقا کادنزای جدید خیلی بهتره
1395/7/24
مگه کلا آزرا رو حذف نکرده بوندن؟
حالا من خوشحالم که داره مدل 2017 میاد خدا کنه بتونه وارد ایران بشه
با آزرا 2013 خاطره ها داریما
1395/7/24
مگه قرار نبود تولیدش قطع بشه؟!این فقط برای یک سال اره تولید میشه یا این نسل جدیدش هست؟!