موضوعات داغ

340 هزار تویوتا پریوس در صف فراخوان

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی تویوتا برای بیش از 340 هزار دستگاه خودروی پریوس، فراخوان بازبینی و رفع عیب ترمز پارک داده است.
در صحبت‌های تکمیلی تویوتا در مورد فراخوان تویوتا پریوس آمده است که این خودرو دچار نقص فنی در ترمز پارک بوده و در برخی موارد ممکن است عمل نکند و هزینه‌هایی را برای مالکان خود به بار آورد، ولی خوشبختانه تاکنون هیچگونه آماری مبنی بر آسیب های جدی و یا کشته شدن به دلیل این نقص فنی مخابره نشده است.
برای این اتفاق، تویوتا به تمامی نمایندگان خود در سراسر جهان فراخوان بازبینی از 340 هزار خودروی تویوتا پریوس را داده است و مدل‌های تولیدشان به 2016 و 2017 باز می‌گردد که از این تعداد حدود 92هزار دستگاه مربوط به بازار ایالات متحده آمریکا می‌شود. ولی مهم اینجاست که با در بر گرفتن بازارهای جهانی، بازار ایران هم شامل آن خواهد شد.
همانطور که گفتیم، این مشکل می‌تواند گاهی اوقات باعث عدم عملکرد صحیح ترمز پارک شود و در مسیرهای شیب دار موجب حرکت خودرو و آسیب رسیدن به خود یا وسایل پیرامون آن شود. طبق گفته‌های تویوتا، این مشکل می‌تواند مربوط به کابل اتصال سیستم باشد که در نمایندگی‌ها مورد بازبینی قرار می‌گیرد.
این فراخوان برای اولین بار در ماه سپتامبر به نمایندگی‌های تویوتا گزارش شد و با رشد چشمگیری که داشت، منجر شد کمپانی خودروسازی تویوتا برای رفع این عیب مجبور به فراخوان برای تویوتا پریوس شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/24
كيفيت برتر ژاپني ... خخخخخخخ
1396/7/13
احیانا شما دوست عزیز مثل من از اونایی که متن نخونده نظر می دن
اما من دیگه یه تیتر اینجوری ببینم اول می خونم بعد نظر می دم تحمت نشه


جدای از این امیدوارم این اتفاق ترمز دستی (ترمز پارک) پریوس زود تموم شه
1395/7/26
درود بر سایت زیبا و خوب خودرو بانک....عزیز من اقا علیرضای گل اول خوب متن بخون متوجه بشی بعد مسخره کن ...فکر نمیکنم چیز خنده داری تو متن بود