موضوعات داغ

هوندا CRV مدل 2017 ، چهره ای جدید با پیشرانه ای متفاوت

عکس مطلب اول
هوندا از نسل پنجم از هوندا CRV رونمایی کرد. خودرویی که روی پلتفرم جدید هوندا سوار شده و همانند هوندا سیویک روی آن از پیشرانه های توربو نیز استفاده خواهد شد.
هوندا CRV که خود را به عنوان پرفروش ترین خودروی شاسی بلند آمریکا برای چند سال معرفی کرده و خودروبانک نیز اخیراً تست و بررسی هوندا CRV را به صورت فیلم انجام داده بود، حال با ارایه نسل جدید این خودرو قصد دارد تا با چهره ای خشمگین تر نسبت به گذشته و ابعادی بزرگ تر، دوباره این عنوان را تکرار کند.
در طراحی نسل جدید هوندا CRV از خطوط شکسته و تیز بیشتری استفاده شده و در آن از چراغ های LED بهره گرفته شده در نهایت چهره CRV مدل 2017 جدی و خشن تر از قبل شده است. همچنین درب موتور و فاصله بین دو محور این خودرو کشیده تر شده و در عقب از دو خروجی اگزوز استفاده شده است.
فاصله بین دو محور خودرو به میزان 1.6 اینچ بیشتر شده ولی طول کلی خودرو تنها 1.5 اینچ بیشتر شده و در نهاین باید گفت که با خودرویی بزرگ تر، با فضای داخلی بیشتر و البته قدبلندتر روبرو هستیم.

هوندا CRV مدل 2017

در نسخه 2017 از هوندا CRV از همان موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی نیز استفاده خواهد شد اما در این نسل قرار است پیشرانه توربو نیز قابل سفارش باشد. پیشرانه 1.5 لیتری DOHC توربوشارژ که روی سیویک جدید نیز استفاده شده و می تواند در این شاسی بلند معروف جهانی 190 اسب بخار را تولید کند. البته لازم به ذکر است که گیربکس استفاده شده روی این خودرو کماکان CVT خواهد بود.
گویا هوندا CRV نسخه 2017 از نظر مصرف سوخت تفاوتی با نسل کنونی ندارد ولی با همین عملکرد نیز جزو بهترین ها در سگمنت خود است اما اعداد دقیق آن از سوی هوندا در ماه دسامبر منتشر خواهد شد.
نسل جدید هوندا CRV از تجهیزاتی بیشتری نیز بهره برده و در آن سیستم هایی نظیر کلید استارت موتور، سیستم تشخیص نقطه کور و دوربین عقب مخصوص ترافیک استفاده شده است. هوندا عقیده دارد که CRV جدید می تواند موفقیت نسل گذشته را در فروش تکرار کند و مجدداً در آمریکا فروش خوبی را تجربه کند.
با توجه به فعالیت شرکت گلرنگ موتور در ایران جهت عرضه محصولات هوندا، به نظر می رسد با کمی تاخیر، شاهد حضور نسل جدید هوندا CRV در بازار ایران نیز خواهیم بود.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/25
مثل همیشه عالی.قدرت موتورش هم بهتر شده
1395/7/25
حیف که گلرنگ موتور خدمات پس از فوروش درست حسابی نداره
1395/7/25
لامصب این هوندا یه چیز عجیبیه واسه خودش
اون از تست وانتش مقابل فورد و شورولت
اینم از شاسی بلندش که از هر لحاظ از تویوتا بهتره
1395/7/26
واقعا حیف که یه مدت هوندا و میتسوبیشی تو کشور عرضه نشدند و بازار را به رقبای کره ای و ژاپنی خودشون واگذار کردند. هوندا به مراتب با کیفیت تر از تویوتا است. هنوز هم آکوردهای سال 1995-96 در ایران بسیار زیبا و با وقارند. همین طور میتسوبیشی لنسر ها و گالانتهای همون دوره! البته میتسوبیشی تنوع و طراحی محصولاتش ضعیف شد. اما هوندا هنوز تو اوجه!
1395/7/26
انصافا بین سانتافه جدید و هوندا CR-V جای شکی برای انتخاب نیست ولی به خاطر تبلیغات هیوندای میزان فروش این دو خیلی فرق می کنه در حالی که هوندا فروش خیلی بالایی تو آمریکا داره
1395/7/26
گرونه متاسفانه