موضوعات داغ

چرا آئودی از مسابقات لمانز خداحافظی کرد؟

عکس مطلب اول
فولکس‌واگن در شرایطی که با آثار مخرب رسوایی تقلب در میزان انتشار گازهای آلاینده دست و پنجه نرم می‌کند، قصد دارد به شدت هزینه‌ها را کاهش دهد.
اخیرا یک مجله آلمانی گزارش داد ماتیاس مولر، مدیرعامل فولکس‌واگن، در جلسه داخلی این شرکت خواستار کاهش هزینه‌های تولید و مخارج کلی تا 10 درصد شده است. سخنگوی فولکس‌واگن در مورد این گزارش اظهارنظری نکرده است. مولر گفته است:«پس‌انداز ناشی از این کاهش هزینه‌ها چشمگیر خواهد بود اما درعین حال دستیابی به این پس‌انداز دشوار خواهد بود. در سال‌های آتی تاثیر این بحران قابل تحمل‌تر خواهد شد.»این در شرایطی است که رسوایی تقلب در میزان انتشار گازهای آلاینده خودروهای دیزلی فولکس‌واگن برای این خودروساز میلیاردها یورو هزینه داشته است و مذاکرات بین مدیران و کارکنان درمورد کاهش هزینه‌ها در برند اصلی فولکس‌واگن همچنان ادامه دارد. دو منبع آگاه اعلام کردند هیات نظارت فولکس‌واگن برای تصویب میزان هزینه‌های جدید تولید و تجهیزات در تاریخ 18 نوامبر تشکیل جلسه خواهد داد.
ظاهرا یکی از دلایل انتشار خبر کناره گیری ائودی از مسابقات لمانز به این مشکل مربوط می شود، فولکس واگن در همین راستا شرکت برخی برند های زیر مجموعه اش را در نمایشگاه های خودرو نیز کاهش داده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد