موضوعات داغ

نعل فیبرکربنی برای اسب چموش فراری

عکس مطلب اول
خانه طراحی تازه وارد و عملا ناشناخته بنگالا (Bengala) که در قامت یک تیونر خود را به صنعت خودروسازی جهان معرفی کرده است، پیش‌تر خود را با تقویت یک دستگاه رولزرویس به جهانیان معرفی کرده بود که اثر بخشی قابل توجهی نداشته است، ولی حالا تمام توانایی‌های خود را بر سر یک دستگاه فراری F12 برلینتا خالی کرده تا بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
همین ابتدای کار باید بگوییم که "بنگالا" هیچگونه برنامه‌ای برای تقویت پیشرانه فراری F12 برلینتا نداشته است و در اصل هم توانایی‌های لازم را ندارد و همانطور که گفتیم، تنها یک خانه طراحی اسپانیایی بوده که به طراحی مجدد فراری F12 برلینتا با فاکتورهای طراحی اسپرت پرداخته است. در همین راستا برای انجام این کار، تیونر مذکور از طراحی بدنه خودروهای GT3 الهام گرفته و به وسیله قطعات فیبرکربنی به اجرایی کردن ایده خود پرداخته است تا در نهایت طرح پیش رو با مجموعه سپری کاملا متفاوت، بدنه‌ای عضلانی‌تر، هودهای متعدد بر روی کاپوت و گلگیرها، اسپویلری ثابت در انتهای بدنه و... محقق شود.

تیونینگ فراری

درست است پیشرانه محرک این خودرو که از حالا به بعد با لقب "کابالرا" شناخته می‌شود، هیچگونه تغییری احساس نکرده است. ولی به لطف استفاده گسترده یا بهتر است بگوییم استفاده 100 درصدی از عناصر فیبرکربنی در طراحی و ساخت این محصول، شاهد ریزش حدودا 159 کیلوگرمی وزن خودرو هستیم که باعث شده شتاب صفر تا صد این خودروی اسپرت فراری از 3.1 ثانیه به چیزی حدود 2.9 الی 3 ثانیه تقلیل پیدا کند.
قیمت نهایی این ماشین هم هنوز تعیین نشده و پس از نزدیک شدن به تاریخ تولید این خودرو در تابستان 2017 مشخص می‌شود، ولی باتوجه به پروژه قبلی این تیونر می‌توان انتظار چهار عدد رینگ آلیاژی/ فیبرکربنی با جمع قیمتی 21 هزار و 500 دلاری را داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد