موضوعات داغ

میتسوبیشی میراژ 2017 رونمایی شد + فیلم و قیمت

عکس مطلب اول
امشب طی مراسمی، آرین موتور نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران از جدیدترین محصول خود یعنی میراژ 2017 رونمایی کرد. اجازه دهید به عقب برگردیم و کمی در مورد میراژ صحبت کنیم. خودرویی که از سال 1978 متولد شد و تا سال 2003 هر ساله به بازار عرضه شد اما از سال 2003 تا 2012، میتسوبیشی عرضه آن را متوقف کرد و مجدداً در سال 2012 با نسل جدید و مدرن به بازار برگشت.
در حقیقت این خودرویی که امروز در نمایشگاه مرکزی آرین موتور واقع در خیابان اندرزگو تهران رونمایی شد، نسل ششم از میراژ محسوب می شود و در بعضی از بازارهای اروپایی به آن Space Star نیز نامیده شده است. میتسوبیشی میراژ در خط تولید این شرکت در کشور تایلند تولید می شود و در بازارهای مختلفی در سرتاسر جهان عرضه می شود.
هدف تولید میتسوبیشی میراژ بهره وری بهتر در مصرف سوخت و کاهش تولید آلایندگی است و باید گفت در این راه با مصرف سوختی تنها 4.6 لیتر در هر صد کیلومتر ترکیبی موفق بوده و جالب است بدانید که این مصرف در جاده حتی به 3.9 لیتر هم می رسد.

میتسوبیشی میراژ 2017

میتسوبیشی میراژ 2017

میتسوبیشی سعی کرده برای این امر از موادی استفاده کند که این خودرو در حد امکان سبک باشد و در نهایت میراژ 2017 سبک ترین خودرو در سگمنت خود است و جالب است بدانید که در آمریکای شمالی، با تمام محصولات مختلفی که عرضه می شود تنها اسمارت فورتو از میراژ سبک تر است!
به خودرویمان باز می گردیم و مدل 2017 از میراژ که امشب رونمایی شد. میتسوبیشی میراژ 2017 در نمای جلو تغییراتی زیادی داشته و در آن خطوط کرومی به چشم می خورد. چراغ های LED و مخصوص روز در جلو خودنمایی می کنند و در عقب نیز چراغ های جدیدی روی این خودرو نصب شده است. اما در حقیقت باطن این خودرو نیز تغییر کرده و تعلیق میراژ 2017 کمی بهینه شده و می تواند ضربات وارد شده را بهتر جذب کند. همچنین ترمزهای میتسوبیشی میراژ 2017 قدرتمندتر شده و در عملکرد پیشرانه نیز تغییراتی دیده می شود. پیشرانه ای که مدل 1.2 لیتری 3 سیلندر آن وارد ایران شده که دقیقاً 1193 سی سی حجم دارد و می تواند حداکثر 77 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 100 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را تولید کند.
گیربکس نصب شده روی این خودرو CVT است که مطمئناً برای یک خودرو با هدف مصرف سوخت کم قابل پیش بینی است. میتسوبیشی میراژ با 3711 میلیمتر طول، 1666 میلیمتر عرض و 1491 میلیمتر ارتفاع یکی از کوچک ترین محصولات حال حاضر بازار ایران است که قطعاً برای پیدا کردن جای پارک در شهرهای بزرگ و شلوغی مانند تهران نکته مثبتی محسوب می شود.
فرمان نصب شده روی این خودرو الکتریکی EPS است و ترمزهای ABS و EBD روی آن نصب شده است. همچنین تعداد 6 کیسه هوا (سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای) روی این فسقلی ژاپنی نصب شده است. رینگ نصب شده روی میراژ 2017 آلومینیومی با طرح جدید و سایز 15 است و چراغ های نصب شده در جلو و عقب از نوع LED هستند.

قیمت میتسوبیشی میراژ 2017

قیمت میتسوبیشی میراژ 2017

شاید داشتن روکش چرمی برای این خودرو موضوع عجیبی نباشد ولی چند مورد تجهیزات برای یک خودرو در چنین رنج قیمتی قابل توجه است که از آن ها می توانیم به گرمکن صندلی های جلو، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت و کروز کنترل اشاره کنیم. حتی سنسور پارک در عقب و دوربین عقب با نمایش در آینه میانی نیز قابل سفارش است.
اما به اصل ماجرا یعنی قیمت میتسوبیشی میراژ 2017 می رسیم. آرین موتور برای این خودرو قیمت 78 میلیون و 800 هزار تومان را تعیین کرده است و برای آن تسهیلاتی را نیز در نظر گرفته است. اقساط بدون بهره 12 ماهه و با بهره 16 درصد برای اقساط 24 ماهه از جمله این تسهیلات است و 5 درصد برای خرید نقدی نیز در نظر گرفته شده است.
در زیر می توانید فیلم کوتاهی از این خودرو که توسط خودروبانک همین امشب در مراسم رونمایی تهیه شده را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد