موضوعات داغ

سئات لئون 2017 قبل از ورود به بازار ایران معرفی شد + فیلم

عکس مطلب اول
تا قبل از خبر مجوز گرفتن و ورود برند "سئات" به کشور، کمتر کسی به این خودروساز توجه می‌کرد و خیلی‌ها هستند که برای اولین بار است نام آن به گوششان خورده و هیچگونه اطلاعاتی در مورد آن نداشته‌اند، ولی با تایید فعالیت این شرکت خودروساز با هاچ بک "لئون" در بازار کشور، تاحدودی کانون توجهات را به خود جلب کرده است تا ما هم از این به بعد مصمم‌تر در مورد این برند دوست داشتنی صحبت کنیم.
همانطور که احتمالا می‌دانید، از برند خودروسازی "سئات" فعلا هاچ بک "لئون" مجوز گرفته است، حال این محصول برای آغاز دور جدیدی از فعالیت‌های خود در بازارهای جهانی، از سوی شرکت سازنده یک یکسری تغییرات دریافت کرده که در قالب نسخه‌ای فیس لیفت بر روی این ماشین پیاده شده است.
برای معرفی بهتر ویژگی‌های سئات لئون، یک تبلیغ ویدیویی از سوی شرکت سازنده آماده شده است که به ویژگی‌های جدید سئات لئون می‌پردازد که تغییرات ظاهری عمدتا در قسمت جلویی ماشین متمرکز شده‌اند و شامل چراغ‌های پیشانی جدید، ورودی‌های بزرگ‌تر هوای رادیاتور، مه شکن‌های متفاوت و اضافه کردن لهجه‌های کرومی به طراحی ماشین می‌شود.
یکی از بخش‌های خودرو که تا قبل از فیس لیفت شدن صاحبان خود را اذیت می‌کرد و محیط کاربری بسیار پیچیده و گمراه کننده‌ای داشت، سیستم سرگرمی سئات لئون بوده که خوشبختانه با نصب یک صفحه نمایشگر 8 اینچی ارتقا پیدا کرده و همچنین قابلیت‌های بیشتری همچون شارژ بی‌سیم و همچنین پشتیبانی از تلفن‌های همراه هوشمند هم به آن اضافه شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/8
سلام
تو این رنج قیمتی ماشین های بهتری هم هستند قیمتش خیلی گران هست ضمنا ریسک خریدش زیاده چون هنوز تو ایران امتحان پس نداده و خدمات پس از فروش و قطعات خودرو مشخص نیست که چجوری تامین میشه