موضوعات داغ

EPA دوج چلنجر چهارچرخ محرک را مورد تایید قرار داد

عکس مطلب اول
آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) تایید کرد که نسخه‌‌ی چهارچرخ محرک دوج چلنجر از سال ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد شد.
برای نخستین بار، دوج چلنجر GT به سیستم انتقال نیرویی مجهز خواهد شد که تا کنون در هیچ ماسل کار دیگری دیده نشده است و می‌تواند مشتریان جدیدی را جذب این برند کند.
در حالی که نسخه‌ی بسیار قدرتمند چلنجر یعنی مدل هلکت نیز می‌تواند با سیستم چهارچرخ محرک عرضه شود، دوج فعلا نسخه‌ی چلنجر GT مجهز به پیشرانه‌ی شش سیلندر ۳.۶ لیتری تنفس طبیعی را با سیستم چهارچرخ محرک عرضه خواهد کرد.

دوج چلنجر


این پیشرانه در مدل پایه‌ی چلنجر ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۳ نیوتون متر گشتاور دارد و قدرت و گشتاور آن برای نسخه‌ی چهارچرخ محرک GT نیز به همین میزان باقی خواهد ماند.
یکی از مهم‌ترین تغییراتی که بین نسخه‌ی عادی و نسخه‌ی چهارچرخ محرک چلنجر وجود دارد، تفاوت در میزان مصرف سوخت آنها است. همانطور که میتوان حدس زد نسخه‌ی چهارچرخ محرک مصرف سوخت بالاتری دارد ومصرف سوخت آن ۱۳ لیتر در هر صد کیلومتر در شهر و ۸.۷ لیتر در جاده است، این در حالی است که مصرف سوخت شهری و جاده ای مدل دیفرانسیل عقب چلنجر به ترتیب معادل ۱۲ و ۷.۸ لیتر در هر صد کیلومتر است.
باید تا پایان سل منتظر خبرهای بیشتری از دوج چلنجر GT بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد