موضوعات داغ

رنگ نارنجی مات تنها برای 17 مدل دی‌اس4

عکس مطلب اول
وقتی برند DS در سال 2014 اعلام استقلال کرد و سطح وابستگی خود به شرکت خودروسازی سیتروئن را کاهش داد، پس از مستقل شدن رویکردی متفاوت در ساخت خودرو در پیش گرفت که مهم‌ترین آن ساخت خودروهای لوکس در ابعادی کوچک بوده است، حال در میان محصولات تولیدی این شرکت خودروی DS4 یک چیز کاملا عجیب و غریب از آب درآمده است که حتی پیش از عرضه آن در بازار، موفق شد سیل عظیمی از سفارشات را متوجه شرکت سازنده خود کند و پس از عرضه، آمار قابل توجهی از فروش خود در اروپا به جای بگذارد.

DS4

همانطور که گفتیم این خودرو تاکنون فروش بسیار مطلوبی در سطح جهانی، بخصوص در بازارهای اروپا داشته است، حال با توجه به این تفاسیر، شرکت سازنده نسخه‌ای ویژه از DS4 Crossback آماده کرده است که تنها به تعداد محدود 17 دستگاهی و همچنین با یک رنگ بندی متفاوت بدنه به مشتریان علاقه‌مند به داشتن این خودرو عرضه می‌شود.

DS4

رنگی که بر روی بدنه این خودرو نقش بسته است، در حقیقت یک رنگ بسیار ویژه "نارنجی مات" است که به همراه یکسری تجهیزات اضافه از جمله رینگ‌های 18 اینچی مشکی رنگ، جلوپنجره مشکی رنگ رادیاتور با حاشیه‌های کرومی، قاب مشکی رنگ آینه‌ها و یکسری بروزرسانی‌های سطحی دیگر از تاریخ 1 نوامبر سال جاری و با قیمت 30 هزار و 45 پوند در اختیار مشتریان انگلستانی قرار می‌گیرد.
همسو با تغییرات خارجی، یکسری تغییرات و قطعات جدید هم در داخل کابین اعمال و اضافه شده است که به طور خیلی خلاصه شامل پدال‌های آلومینیومی اسپرت، سیستم نظارت بر نقاط کور، سنسورهای پارک جلو، صفحه نمایشگر 7 اینچی رنگی با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و... می‌شود.
در انتها گفتنی است که DS4 کراس‌بک با ویژگی‌های ذکر شده، پیشرانه‌ای دیزلی BlueHDi خواهد داشت که می‌تواند نیرویی معادل 180 اسب بخار تولید کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/8
راهش شبيه راه دروازس
يادش بخير