موضوعات داغ

با آئودی‌های ستارگان بارسلونا آشنا شوید

عکس مطلب اول
باشگاه ورزشی بارسلونا پس از یک فصل بسیار موفق، برای ستارگان باشگاهش آخرین مدل از آئودی Q2 را هدیه داد.
درست مثل فصل گذشته انگلیس که لسترسیتی قهرمان شد و باشگاه آن برای تک تک بازیکنان یک دستگاه بی ام و i8 اهدا کرد، باشگاه اسپانیایی بارسلونا هم پس ازگذراندن یک فصل کاملا موفق، با همکاری اسپانسر رسمی تیمش یعنی "آئودی" اقدام به تهیه و اهدای چند دستگاه آئودی Q2 به بازیکنان خود کرده است که خوشبختانه برخلاف ماشین‌های اهدایی باشگاه لسترسیتی که همگی آنان به خاطر رنگ مرجع این باشگاه به رنگ آبی درآمده بودند، در رنگ‌های متفاوت به بازیکنان اهدا شده است.

آئودی

قبل از گرفتن اتومبیل‌ها، اکثر بازیکنان باشگاه بارسلونا از جمله لیونل مسی و جرارد پیکه و... فرصت داشتند ماشین‌های جدید خود را در مسیرهای خاص و مشخص به چاش بکشند که برای آن سطوح مختلف دشواری تعریف شده بود. این مسیر را آئودی بیرون از ورزشگاه نیوکمپ آماده کرده بود که در آن توانایی‌های خودرو، سیستم ترمز اضطراری، قابلیت‌های آفرودی و... مورد تست و بررسی قرار می‌گرفت که می‌توانست یک کلاس آموزشی بسیار خوب هم برای ستارگان بارسلونا تلقی شود.

آئودی

سال 2016 برای باشگاه بارسلونا واقعا یک سال پربار و شگفت انگیز بوده که مهم‌ترین آن اگر اشتباه نکرده باشیم، 35 بازی متوالی بدون شکست در مسابقات بوده است که موفق شده رکورد باشگاه اسپانیایی رئال مادرید در سال های 1988 تا 1989 را بشکند.
البته ناگفته نماند برای برخی از بازیکنان خاص این باشگاه و یا مربی بارسلونا ماشین‌های خاصی هم در نظر گرفته شده است که در این میان آئودی Q7، RS اسپرت، RS7 و در نهایت Q3 RS دیده می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/17
به نظرم اون ائودی نیمار که شاسی بلند نیس از همه قشنگتره!!!!!!!!!!!!