موضوعات داغ

مشخصات سوبارو BRZ ۲۰۱۷ اعلام شد

عکس مطلب اول
قیمت گذاری و مشخصات فنی سوبارو BRZ مدل ۲۰۱۷ سرانجام اعلام شد. قیمت این خودرو نسبت به قبل کاهش یافته است اما قدرت خروجی پیشرانه افزایش یافته است همچنین تغییراتی نیز در نمای ظاهری این خودرو دادخ شده است.
قیمت این خودرو با جعبه دنده‌ی دستی هم اکنون با احتساب عوارض جاده ای از ۳۲ هزار دلار آغاز می‌شود و به میزان ۱۷۳۵ دلار از مدل قبلی ارزان تر است. قیمت مدل دنده اتوماتیک نیز از ۳۴ هزار دلار آغاز می شود که ۱۲۳۰ دلار از مدل دنده دستی قبلی ارزان تر است.

سوبارو BRZ

همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، سوبارو BRZ در مدل دنده دستی خود، افزایش اندکی را در قدرت خروجی پیشرانه به خود دیده است. قدیت این خودرو ۱۹۷ اسب بخار به ۲۰۳ اسب بخار و گشتاور تولیدی آن از ۲۰۳ نیوتون متر به ۲۱۲ نیوتون متر رسیده است. ام قدرت و گشتاور مدل دنده اتوماتیک بدون تغییر باقی مانده است.

سوباروBRZ

تغییراتی که در قدرت خروجی پیشرانه‌ی سوبارو BRZ دنده دستی داده شده است در مدل بروز رسیانی شده ی تویوتا GT86 نیز اعمال شده است.
دیگر تغییر این خودرو نسبت به قبل مربوط به تغییرات ظاهری همانند استفاده از چراغ های جدید تمام LED ، غربیلک فرمان جدید، سپر جدید و نشان دهنده‌های جدید هستند. همچنین سیستم کنترل پایداری دینامیک خودرو از حالت جدیدی به نام Track برخوردار شده است. سیستم های حرکت در سراشیبی (اتوهلد)، تهویه ی مطبوع اتوماتیک، سیستم صوتی جدید نیز به خودرو افزوده شده است.
در این مدل به صورت آپشن امکان سفارش دوخت قرمز بر روی صندلی ها و همچنین نشان سوبارو حک شده بر روی صندلی ها وجود دارد.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/10
این که GT86 مال تویوتاست
1396/7/9
داداش سوبارو brz ...تویوتا gt86 و تویوتا scion همشون یه شکلن ولی بسته به نوع نمایندگیشون فرق میکنه scion یکی از نمایندگی های انحصارسی تویوتا با آرم scion هست که واس امریکاس
1395/8/10
اقا این تویوتا جی تی 86 خودمونه که...
1395/8/10
چه فایده وقتی وارد نمیشه ، مگر اینکه بری شخصا وارد کنی یا به همون 2014 تو ایران قانع باشی
1395/8/10
خییییییییییییییلی شبیه GT86 هست
1395/8/10
😳 این که تویوتا GT86که 😏
چطور شد سوبارو ؟🤔
1395/8/10
این دقیقا همون جی تی ۸۶ است.محصول مشترک سوبارو وتویوتا.البته بیشتر تویوتا از تجربیات سوبارو استفاده کرد در این مورد
1395/8/11

این ماشین مطعلق به هر دو شرکت سوبارو و تویوتا هستش و هردو در ساختنش سهم دارن برای همین با برند سوباره و تویوتا به فروش میرسه
1395/8/11
این ماشین و جی تی 86 یکی هستن فقط اندکی تو ظاهر تفاوت دارن فنی موتور شاسی و غیره همشون با هم اشتراک دارن ظاهرا بدنه رو تویوتا طراحی کرده موتور سوباره یه پروژه مشترک بین جفتشون هست
1395/8/11
یکپارچگی و همبستگی صنعت خودرو ژاپن میشه تو این محصول دید هیچ فرقی نمیکنه شما از کدام کمپانی ژاپنی خرید کنید هیچ رقابتی بین این شرکت ها نیست و تکنولوژی ها به صورت لحظه ای بین این کمپانی ها منتقل میشه و همه باهم از هم حمایت می کنن و همه برای اقتصاد ژاپن تلاش می کنن و هیچ وقت هیچ کدام برشکست نمی شن .
1395/8/11
اونجا اپشن اضافه میکنن قیمتم از نسل پیش کمتر میشه.اینجا سال به سال قطعات بیکیفیت تر و قیمت بالا تر.مردم بخرین که لیاقتمون همینه