موضوعات داغ

X کلاس اولین پیکاپ مرسدس بنز نیست

عکس مطلب اول
حدودا یکی دو هفته پیش بود که شرکت خودروسازی مرسدس بنز به طور رسمی، اما با یکسری اطلاعات فنی محدود اقدام به معرفی پیکاپ جدید خود با کد X کلاس کرد که در بسیاری از رسانه‌های خودرویی به عنوان اولین خودروی پیکاپ مرسدس بنز قلم داد می‌شد، اما با مروری کلی در تاریخچه مرسدس بنز، پیکاپی دیگر هم دیده می‌شود که مربوط به دهه 70 میلادی است و همچنان در آرژانتین دیده می‌شود.

پیکاپ مرسدس بنز

این خودرو در ظاهر مطابق با دهه 70 میلادی طراحی شده است که در زمان خود بسیار عامه پسند و قابل قبول بوده است. درست همانند پیکاپ جدید مرسدس بنز، خودروی قدیمی این شرکت خودروسازی هم با نگاهی مشترک به تولید رسیده است که برای آن وعده امکانات رفاهی در کنار تکنولوژی بالا داده شده بود، درست همانند پیکاپ جدید این کمپانی خودروسازی که جدیدترین تجهیزات صنعت خودروسازی در آن بکار گرفته شده است.

پیکاپ مرسدس بنز

یکی از آخرین بازمانده‌های مرسدس بنز پیکاپ دهه 70 میلادی که در اصل با کد 220D شناخته می‌شود، جدیدا توسط یکی از مالکان آن در کشور آفریقای جنوبی به طور کامل بازسازی و یا ترمیم شده است که می‌توانید تصاویر آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
جهت یادآوری، محصول جدید مرسدس بنز برای بازار پیکاپ‌ها، با ترکیبی از خصوصیات لوکس و اسپرت در کنار قابلیت‌های آفرودی رشد پیدا کرده که قرار است در دو مدل مختلف راهی بازار شود. یک مدل با چهره آرام و لوکس خود فعالیت در محیط‌های شهری و رقابت با نیسان ناوارا و رنو آلاسکان را می‌‌پسندد و دیگری هم با چهره‌‌ای جنگنده و خشن در کنار لاستیک‌های بزرگ آج بلند، بیشتر به آفرود نوردی و رقابت با محصولاتی همچون تویوتا تاکوما، فورد F150 و... فکر می‌کند.

پیکاپ مرسدس بنز

براساس معماری نیسان ناوارا و رنو آلاسکان هم می‌توان انتظار پیشرانه‌ای 6 سیلندر دیزلی با سیستم چهارچرخ محرک 4MATIC را برای پیکاپ مرسدس بنز داشت. هرچند هنوز چیزی معلوم نیست و باید منتظر ارائه اطلاعات تکمیلی از سوی مرسدس بنز برای تعیین پیشرانه‌های موجود بر روی این خودرو باشیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/30
واقعا دوستداشتنی