موضوعات داغ

دریافت جایزه عملکرد خدمات توسط رامک خودرو

عکس مطلب اول
سانگ یانگ موتور کره جنوبی دومین کنفرانس خدمات جهانی خود را با هدف بهبود کیفیت خدمات در بازار های جهانی با حضور مدیران خدمات و قطعات نمایندگی های جهانی خود برگزار کرد.
این کنفرانس 3 روزه از تاریخ26 اکتبر 2016 در مرکز آموزش سانگ یانگ موتور واقـع در شهر آنسونگ در کره‌ی جنوبی برگزار شد و 70 نفر از مدیران خدمات و قطعات نمایندگی های جهانی این کمپانی حضور داشتـند و در این جمع نماینده گروه صنعتی رامک خودرو نماینده رسمی و انحصاری سانگ یانگ در ایران جایزه " عملکرد عالی در کیفیت خدمات " را دریافت نمود.

کنفرانس جهانی سانگ یانگ

در ارزيابي جديدی که توسط موسسه بازرسي واستاندارد در زمینه‌ی شاخص سلامت خودرو صورت گرفته است. اين برند را در صدر برندهاي كره اي وهمتراز با برندهاي اروپايي قرار داده است.

خدمات رامک خودرو

گروه صنعتی رامک خودرو خدمات پس از فروش خودروهای سانگ یانگ را بالغ بر بیست مرکز در سراسر کشور، " تهران 3 مرکزخدمات ، ارومیه ، اصفهان ، اهواز ، بابل ، بوشهر ، تبریز، رشت، رفسنجان، زاهدان ، شیراز، قم، کاشان، کرمان ، گرگان ، مشهد و یزد خدمات رسانی میکند و در دسترس هموطنان گرامی می باشد و
همچنين برنامه توسعه شبكه خدمات پس از فروش در تمامي استانها نیز در اولويت فعاليت اين شركت قراردارد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/12
رامک خودرو که توی تاخیر در تحویل خودرو شهره است،باید یه جایزه هم به خاطر این بهش میدادن
1395/8/12
سلام، ممنون از سایت خوبتون، لطفا در صورت امکان فیلمی از تست خودروی نسو کوراندو تهیه بفرمایید، با تشکر
1395/8/13
رامک بهتره ماشین های ثبت نامیش رو سریعتر تحویل بده!
6 ماه معطلی به خاطر یک تیوولی منو از خریدش منصرف کرد
1395/8/15
اگر تاثیری داره پیام میدم فقط فقط زیر قول و فعل که به مشتری تو تحویل خودرو دادین نزنین خصوصا بابل آقای بزرگ روشن خیلی بد قول است ۲ماه هم ایشان میزارن رو بد قولی رامک خودرو