موضوعات داغ

خرد کردن هندوانه به سبک گرند تور + فیلم

عکس مطلب اول
حدودا 10 روز دیگر برنامه گرند تور شروع می‌شود و تاکنون تصاویر و پیش نمایش‌های متعددی از آن شاهد بوده‌ایم، حال بار دیگر کلیپی منتشر شده که در آن ریچارد هموند چند هندوانه را با دریفت زدن خرد می‌کند که می‌توانید فیلم آن را در انتهای مقاله مشاهده کنید.
گاندی ضرب المثل قشنگی داشت و می‌گفت هر سال که تولدم را جشن می‌گیرند، نمی دانم یکسال به عمرم اضافه می‌شود یا یکسال از آن کم می‌شود. ولی خب برای ما خودروبازها هر یک روزی که می‌گذرد بسیار ارزشمند است، زیرا کم کم به پخش برنامه "گرند تور" با حضور سه مجری معروف یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" نزدیک می‌شویم و خود ارزش تک تک ثانیه‌هایی کم شده از عمر را دارد.
جهت یادآوری، برنامه گرند تور که توسط آمازون ساخته شده و با سه مجری محبوب خودرویی یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" دنبال می‌شود، براساس اعلام رسمی آمازون و همچنین تاریخی که در ویدیو آمده است، اولین قسمت آن از 18 نوامبر 2016 و سپس دیگر قسمت‌های آن به صورت هفتگی بر روی سرویس "آمازون پرایم" پخش خواهد شد. اگر این تاریخ را به شمسی تبدیل کنیم، می‌توان گفت که طرفداران این سه مجری محبوب بار دیگر می‌توانند برنامه مورد علاقه‌شان را از تاریخ 28 آبان ماه سال جاری تماشا کنند.
طبق گفته سازندگان برنامه گرند تور، بیشتر جلسات فیلمبرداری در ایالت متحده، انگلستان و آلمان انجام می‌شود و در خلال این‌ها، جلسات محدودی هم در سایر کشورها و شهرها برگزار خواهد شد. برای راه اندازی این برنامه هم آمازون فعلا 36 قسمت را در قرارداد خود قید کرده که در سه فصل 12 قسمتی به نمایش در می‌آید.



نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/19
18th of November
It would be epic